Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Guttungen har hatt bursdag denne helga. Pga liten leilighet og stor familier hadde vi 2 voksenselskap og 1 barneselskap. Jeg har stått for alle innkjøp (betalt hele sulamitten med ben10 tilbehør, burdagsgave, mat osv), laget masse kaker, ført lister over inviterte, hvem som har svart og ikke, tilpasset menyen etter allergikere og religiøse, vartet opp, servert kaffe, vasket, ryddet, vasket igjen...Herreminhatt, det eneste mannen har gjort i forhold til hele greia var å sveipe over med støvsugeren mellom 2 selskap, også påstår han at han synes det var stressende for det var så mye å gjøre....Jeg ble så provosert at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Han har altså sagt nei hver gang jeg har bedt om noe i forhold til bursdagen og bidratt med NOE (annet enn en omgang støvfrie gulv) og våger å si at dette var stressende for HAM! Jeg sa jo hva jeg mente da, så nå sitter han og furter, som om det er JEG som er dusten her... Nei, neste år drar jeg og guttungen alene på resturant så får familien, vennene og gubben klare seg på egen hånd...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 ouch... Jeg har også en eks som faktisk ble sur på meg for at jeg gjorde husarbeid når han ikke gadd, for han ble så stresset av det..noe alvorlig galt med noen menn!! Drit i at han furter, er ikke ditt problem!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 For en dustemann! Er han av typen som klager over hvor slitsom fødselen var også - for ham?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå