Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Noen av dere bruker 5 minutter på ditt og 3 minutter på datt for da får vi også tid til fadderullandei, og dette er til tross for at vi har 4 egne barn 2 stebarn og den nye typen har tre fra før.... HJELP sier jeg! Ungene deres har også godt av foreldre som har tid til å prate (mens mor sitter ned å ser de i øynene) og de har behov for et fang mens barne-tv står på... For å nevne to høyst ueffektive ting. Bare som et tips! Lykke til...!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Sitter her å lurer på åssen jeg skal få plass til 4 egne barn, 2 stebarn og nye typens 3 barn (har jeg forresten to typer siden jeg har både stebarn og barn av ny type?) på mitt lille fang...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Du må spise mer sjokkis og gro ei større ræv :-)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #6 Skrevet 3. oktober 2010 Mer!? Bah, får bare la være å jobbe da og bli fulltids ste-ste-bimor med alle på fanget og sjokolade i munnen, med motto; nå er det nok fadderullandei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå