LadyLuck & Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 måtte ringe min mor og få henne til å sjekke termometeret.. trodde jeg holdt på å bli syk eller noe.. men 19,4 grader der.....
BlåBlå Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Ja, det er veldig rart vær. Her har vi 18 grader ute nå, bor i Bergen. Men det blåser veldig da.
☆Monkey Business☆ Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 Du? Heter gutten din Johnny Bowie? Isåfall er det det kuleste jeg har hørt
LadyLuck & Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2010 da er det nok det kuleste du har hørt =P Oppkaldt etter farfaren og David Bowie =D
vildejenta Skrevet 3. oktober 2010 #7 Skrevet 3. oktober 2010 +3 grader her...Var minusgrader og isskraping på bilen samtilige morgener forrige uke.. :-/ Skal vi bytte?
LadyLuck & Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2010 uff... nei takk hater vinter, derfor jeg bor i bergen =P
vildejenta Skrevet 3. oktober 2010 #10 Skrevet 3. oktober 2010 Heldig du! Jeg bor på østlandet, syns det er blitt tidlig vinter i år.. Ligger snø på fjelltoppene.. :-/
rima Skrevet 3. oktober 2010 #11 Skrevet 3. oktober 2010 Ja, det er HVERTFALL ikke her jeg bor... Her er det rim på bakken og isskraping om morgenen... Brrrr!
Gjest vinterbrud Skrevet 3. oktober 2010 #13 Skrevet 3. oktober 2010 Det er noe tilsvarende her også,vi bor i Romsdal.Det er vittig når det er kaldere i fellesgangen enn det er ute i oktober. Men det er såå deilig når det er så varmt og vi kan gå sommerkledd. Her blåser det bra,det har vel med det å gjøre,tenker jeg.
LadyLuck & Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #15 Skrevet 3. oktober 2010 måtte jo finne på et kult mellomnavn, siden jeg som 16åring lova bf at om vi fikk en gutt en gang skulle han kalles opp etter faren hans (viste ikke da at jeg ville falle for han innen jeg var 18, var mer type vennlig avtale "om ingen av oss har samboer eller unger innen vi er 28" opplegg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå