Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Samisk vil jeg tro. Hun har ikke asistiske øyne synes jeg...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Blanding. Kanskje adoptert? Samer er ikke brune.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg var kjempegod venninne med ei samisk jente i barne-og ungdomsåra, hun var alltid knallbrun. Faren, som er helsame, så faktisk litt asiatisk ut, veldig gulbrun i huden også, så jo, samer kan fint være brune.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Joooo det er jo mange samer som er veldig brune. Kanskje hun er eskimo he he
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg ville gjettet at hun var fra Grønnland
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 Heter hun ikke Alita ? Det er et vanlig samisk jentenavn. Jeg ville tippet samisk, ja. Alle de samiske jeg kjenner har veldig høye kinnben og er gylne i huden om sommeren
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #10 Skrevet 4. oktober 2010 Hun er ikke samisk. Alita er halvt filippinsk og halvt norsk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå