Gå til innhold

situps..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er det når man går gravid? vet man ikke skal gjøre det med en gang etter fødsel, men har glemt hvordan det er når man er gravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter uke 12 skal du ikke trene de rette magemusklene, men du kan trene de skrå helt frem til fødselen dersom du orker.

Skrevet

Delte meninger om hvor lenge du kan trene situps. Så lenge det ikke føles ubehaglig sa min lege og andre. Så det gjorde jeg :-) OG det var myyyye lenger enn 12 uker.

Skrevet

rampete robin: da tenker du på di vanlige rette magemusklene, altså vanlig situps? kan jo høre med legen på fredag:)

Skrevet

Hvis du har tatt situps gjennom hele svangerskapet så skal du merke når du må gi deg med det. Du kan fint trene med situps ganske langt ut i svangerskapet. Helt når du må gi deg må du føle på selv. Det er når magemusklene blir skjøvet til side at du ikke lenger klarer å gjøre denne øvelsen.

Skrevet

Mener vanlig situps ja. De rette musklene, men også de skrå. Du kjenner når det blir ubehagelig å ta situps. Både fordi magen kanskje er i veien utvendig, men også fordi du kjenner det ubehagelig utvendig. Husker ikke når det var. Trente lenger med førstemann. Kanskje til jeg var 6 mnd? Husker ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...