Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 -jeg ønsker meg et barn til, men min kjære sier nei med stor N. Vi har et barn sammen og jeg vil sååå gjerne ha et barn til. Men temaet er ikke engang åpent for diskusjon. Hva gjør man da? Jeg kan jo ikke tvinge min kjære det forstår jeg jo. Men jeg blir så utrolig trist av å tenke på at jeg ikke skal få lov å oppleve å få et barn til for jeg ønsker det så sterkt.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Kan hende han ombestemmer seg - det gjorde min mann. Han ville kun ha ett barn og jeg to. Med tid og stunder skiftet han mening og nå har vi to nydelige barn. Argumenter med at de blir gode lekekamerater, de vil alltid ha hverandre, de blir mer tålmodig/empatiske når de har søsken. Om han ikke skifter mening må du spørre deg selv om du kommer til å kunne leve med ham om 20-30 år når du vet han sa nei til enda ett barn som du så sterkt ønsker deg.....
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Venninna mi brukte 4 å på å overtale sin mann..., men da var altså greia slik til slutt at hun hadde kommet til å forlate han om hun ikke fikk nr 2. Så om det må gjøres, så må du være klar for at det kan skje.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 ja, det er det jeg tenker på også. Vil jeg angre når det er for seint å få en til?. Min kjære truer med å flytte fra meg hvis jeg vil ha et barn til og jeg vil jo ikke at barnet vårt skal bli skilsmissebarn pga dette. Vi har det veldig fint sammen ellers og er enige om nesten alt, så det er så trist hvis dette skal ødelegge alt for oss.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 Vet du grunnen til at han er så bastant at han faktisk har truet med å flytte dersom det kommer et barn nr 2? Har han barn fra før?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #6 Skrevet 3. oktober 2010 Du får ikke flere barn av å mase, verken her eller på mannen din. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Du har ingen rett til å mase deg til eller å lure mannen til å få flere barn, dere må være to om det! Og det er ingenting noen her kan gjøre med den saken.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #7 Skrevet 3. oktober 2010 HI her. Jeg har aldri skrevet noe om dette her før, så ikke vær så hissig. Jeg har aldri verken tenkt eller sagt noe om å lure noen og jeg har heller ikke mast om dette. Men jeg har lov å lufte mine tanker og frustrasjoner om dette. Det er ikke noe jeg kan gå og snakke med andre om synes jeg. Jeg synes heller ikke at det er å mase hvis jeg krever at vi to tar en seriøs samtale om dette.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #8 Skrevet 3. oktober 2010 Har han ombestemt seg nå etter at dere har fått et barn, eller har dere aldri snakket om hvor mange barn dere ønsker?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #9 Skrevet 3. oktober 2010 Er det virkelig noen som vil gjøre ens barn til skilsmissebarn bare fordi man vi ha et barn til som man da må få med en annen mann??? Utrolig mange nepehuer i verden,men dette var en ny variant av dem!
angelmya Skrevet 3. oktober 2010 #10 Skrevet 3. oktober 2010 Min bestemor ønsket seg barn nr. 3, mens bestefar gjorde det klart at det i såfall ville bli "hennes" barn, hennes fulle ansvar. Resultatet er at tanten min alltid har følt seg uelsket av sin far sammenliknet med sine to søsken, hennes mor har overbeskyttet og overkompensert for hennes fars manglende kjærlighet til henne, og hele familiesituasjonen ble som et verkende sår. Jeg forstår ikke hvordan man kan velge å ikke elske et barn når det kommer, men jeg mener likevel at min bestemor valgte feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå