MღM Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 føler plutselig at jeg er litt sent ut med å handle og ser for meg at det er utsolgt over alt... hadde en dress vi har arva som jeg var sikker vi skulle bruke, men så viser den seg å være alt for stor (jepp, skulle prøvd den litt før...) så anbefalinger noen?
-trollemor- Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 familiebutikken.no selger trolldresser til gode priser.
rødt&blått Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 På sportmann.no har de "barnehagepakke" med fleece-sett, regnsett og dress for 499,- tilsammen. Har bestilt, men vet ikke hvordan kvaliteten er. Tenkte at det uansett går fint å bruke det som ekstraskift dersom ikke kvaliteten er tilfredsstillende.. kostet jo ikke skjorta akkurat, hehe!
urigeller Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 PS: Hvis du har mulighet til å handle på Coop Obs, så er det fremdeles 799 kr for ReimaTec!
rødt&blått Skrevet 4. oktober 2010 #8 Skrevet 4. oktober 2010 Var det ikke reima sin dress som kom utrolig dårlig ut i årets test da?
-trollemor- Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 det var vel didrikson sin dress som kom best ut i test. Men vet ikke hvor den selges på nett. Kjøpte didrikson sitt regntøy til jenten vår på 2 år, superstilig og godt. men troll sin vinterdress er ikke med i testen. Men jeg er fornøyd med tanke på at det er ull på innsiden av dressen. Det er topp i mine øyne. Reimers har fleece tror jeg....
urigeller Skrevet 4. oktober 2010 #10 Skrevet 4. oktober 2010 Mulig det. Jeg bryr meg ikke om sånne tester. Stoler mer på egne erfaringer. Nå har vi hatt ReimaTec hver eneste vinter siden 2003 og aldri vært misfornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå