Birben Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Tremenningen til typen heter Eirik. Han er ca 30 år. Nå har det seg sånn at både jeg og typen liker navnet Eirik, men blir det dumt siden tremenningen heter det? Typen og tremeningen er på en måte oppvokst sammen og vi ser han i de fleste familietilsetninger på typen sin side Hmm, hva synes dere jenter?
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg synes det er helt ok å kalle han Eirik, blir så langt ut i slekta. Det er et fint navn også.
BlåBlå Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Ja det er helt ok. Ene gutten min heter det samme som samboers onkel. Jeg visste jo ikke det før etter at vi hadde gitt han navn, for denne onkelen har vi null kontakt med. Jeg har aldri møtt han heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå