eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Datra mi hadde skarlagensfeber / halsbetendelse forige uke. Var hos legen, han tok ingen prøver da, men han såg svakt utslett, ogrød bakerst på tunga. Fikk ikke se så mye inni der. Fikk Aposilin penicilin. Flytende. 1 ml 4 ganger daglig. Men det smaker jo vooondt så jeg har jo ikke fått i henne mer enn kanskje 1.toppen 2 ml de første to dagene, og så ble hun veldig mye bedre, og skulle iallefall ikke ha medisin, for hun var jo ikke syk lenger...... Vet ikke hvordan jeg skulle få i henne mere......... Fikk medisin tirsdag, litt onsdag, noen dråper torsdag og fredag. Ble raskt veldig veldig mye bedre. Var i fin fin form i går, og dagen før, men i dag har ho vert slapp, og feber no i kveld 38,5 i øret.... HAr spist 4 ts med havrefras og biola, og 2 ss makaroni med ketshup i dag.............. Egentlig tror jeg ikke det var skarlagensfeber alikevel, for utslettet var veldig svakt og blekt og ikke på langt nær så rødt og hissig som jeg ser på bilder på nett. Og ikke har hun noe avskalling på hender og føtter heller. Sikkert heller en vanlig halsbetendelse. Tanker?
eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. oktober 2010 Var nede å målte feber i øret no, mens hun sov..... 36,7.......... skjønner ikke noe jeg, for hun hadde 38,5 for halvannen time sia.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå