Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Frokost : en porsjon grøt, litt svisker Lunsj : 2 brødskiver 200 ml mme, så dupp Middag : en porsjon av det vi spiser, eller et middagsglass 200 ml mme, så dupp igjen Etter duppen : 2 brødskiver Kvelds : en porsjon grøt 200 ml mme rett før leggetid Han er helt gjennomsnittlig på vekt og lengde, men mange mener han spiser veldig mye. Hva mener dere? =)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg mener at du ikke bør tenke på dette. Du skriver jo at han er helt gjennomsnitlig på vekt og lengde så hvorfor ofre det en tanke.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 MIn gutt på 8 mnd spiser: frokost 1/5 skive Lunsj: fruktbeger + 180 mme middag: 1/4 middagsglass Kvelds: 1 Porsjon grøt 120 mme Natt/Tidlig morgen 160 mme
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Gutten din spiser kanskje litt mer enn min på 10 mnd. 200 ml mme mer og ett ekstra måltid (de 2 skivene på ettermiddagen), men min spiser mer til hvert måltid enn gutten din. Gutten vår spiser også som en hest og ofte like mye eller mer enn meg til enkelte måltider. Han er imidlertid 'lang og slank' i følge helsesøsters kurver. Jeg tenker han sikkert har kraftig forbrenning, det er jo forskjell på folk.
Ranveig R Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 Barn har ulikt aktivitetsnivå og ulik forbrenning. Om guten din veks som han skal og i tillegg er gjennomsnittleg lang og tung hadde eg ikkje ofra matinntaket ein tanke. Forutsatt at han virkar frisk og tilfreds.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå