Gå til innhold

Å for en uflaks jeg har hatt i dag:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på tur med familien og skulle jogge ned en bakke, snubler i en ganske stor stein og brekker beinet mitt:( Har vært på legevakten og sykehuset i flere timer og er nettopp kommet hjem. Har til dels store smerter og gruer som bare det til natten kommer om ikke smertene blir mindre.

I tillegg så skulle jeg ha avdelingsleder ansvar i 3 uker fremover, men det er jo bare og glemme på noen dager minst, aner jo ikke om jeg klarer og gå på jobb før gipsen er av. Noen som vet om jeg kan klare og fungere som avd.sykepleier om noen dager, eller bør jeg bare holde meg hjemme? Er sykemeldt i første omgang bare 3 dager, da legen på sykehuset sa jeg måtte kontakte fastlegen min for lengre sykemelding.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, det tror jeg neppe du klarer, desverre.. Du bør kanskje holde foten i ro den første tiden.

Skrevet

God bedring til deg:D

Og nyt tiden du er sykemeldt! Les i blader/ strikk/ lese blogger/ drikke te og kakao/ skrive julekort/høre deilig musikk/ stirre litt i veggen og du kan se på dr.phil på formiddagen! HURRA!

hehe

Skrevet

Huffda, god bedring til deg ! Tror nok ikke du kan tilbake på jobb på en stund. Håper du får litt smertelinding, og en god natt.

Har vært uheldig i dag jeg også, men ikke så uheldig som deg. Først sølte jeg ut melk FIRE ganger på gulvet, deretter knuste jeg mange fine glass som jeg har arvet fra oldemoren min.. Blæh!

Skrevet

Uff, stakkars deg!

Du bør nok belage deg på å sitte i ro med beinet høyt i noen uker. Så med mindre du kan utføre jobben sittende, så bør du nok ha sykemelding. Jeg brakk beinet da jeg jobbet som styrer i en bhg, og etter 14 dager var jeg tilbake på jobb, for jeg kunne jo like gjerne sitte der med beinet på en krakk som å gjøre det hjemme, men jeg dugde jo ikke til noe annet enn kontorarbeid. Kunne jo ikke hente meg en tekopp på egenhånd engang!

Rådfør deg med fastlegen og kollegene dine, og ikke overvurder deg selv i starten. Det tar på å ha smerter, og det går ut over konsentrasjonen. Jeg ville nok satset på litt lengre sykemelding enn tre dager, for smertene gir seg ikke sånn med en gang, dessverre.

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...