Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Enkelt og fint navn, som ikke brukes så mye på nyfødte nå. Var vel ganske populært for ca ti år siden?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 jeg er så DRITT lei av å lese tråder fra deg.. den derre jævla U/T greia di!! HVA ER VITSEN!! ja, vet hva som menes med det, men folk åpner tråden utofra overskriftens innhold!!! drit i å skriv det er så jææævla teit!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Det er bare for å fortelle at det ikke står mer. Feiler deg? Bare til å droppe hele innlegget.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 Tråder fra deg, he he? De fleste som skriver uten tekst skriver det her inne.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #8 Skrevet 3. oktober 2010 ny her inne? Alle som ikke har tekst, men bare overskrift, skriver det...........
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #9 Skrevet 3. oktober 2010 åja, glemte jo å svare da. Espen er et pent navn
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #11 Skrevet 3. oktober 2010 Espen er et kjempefint navn, fetteren min het det så det er spesielt for meg
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #12 Skrevet 3. oktober 2010 Har du mensen annie 19.02 ??? Eller tror du "u/t" står for f.x. "Unni Thorsen" ?? Hjelpes... Synes Espen er et fint navn jeg. Sjelden brukt nå! Egentlig rart, da jeg synes det passer fint både på små gutter, ungdommer og på menn )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå