S+C - KS 27.05.11 Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har jo hørt at noen blir innmari hormonell og griner lett når de er gravide. Forrige svangerskap merket jeg at jeg ble unormalt hissig. Men nå er jeg bekymret for meg selv, vær så snill å si at dette er normalt. Jeg griner for ingenverdensting nå. Igår grein jeg av hu som hekta skoen i kjolen i Skal vi danse (husker ikke hvem det var en gang), av at feil lag scorer på fotballbanen osv osv. Bare filleting. I tillegg syns jeg skrekkelig synd på meg selv fordi mannen er på 14 dagers jobbreise nå og jeg er kvalm og uggen og er alene med verdens greieste guttunge. Så egentlig er det ikke noe problem i det hele tatt. Annet enn at 1 åringen surrer rundt i huset og roper på pappa og leter etter ham. Han skjønner jo ikke at jeg sier at pappa kommer hjem om to uker. Og så sjekker jeg nettaviser hele tida for å sjekke at ikke det har ramla ned noen fly i området der jeg vet at mannen min er i lufta akkurat nå. Psyko! Jepp! Normalt når man er gravid???
ab78 Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Høres normalt ut, hvertfall for meg. Jeg så på dyrlegene på tv her om dagen, og gråt i strie strømmer når ei rotte måtte avlives, og jeg hater rotter....Ei vennine av meg gråt når det ikke var ledige parkeringsplasser utenfor matbutikken trenger jeg si mer...
Melkekartong Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Hehe, jeg gråter for alt jeg og! Tror det er helt normalt
Vimemor Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Vell, jeg tror det er ganske normalt. Jeg griner nesten bare noen ser på meg om dagen. Har ufattelig store problemer med å få i meg mat. La meg i senga for å grine i 3 timer da jeg ble bedt på reker hos foreldrene mine. Å jeg griner av barnetv, barnefilmer eller visst noen vil gjøre noe fint for meg. Vi får bare satse på at det bedrer seg med tiden Mange flere uker av dette triste opplegget er jo ikke noe morro. Menmen, LENGE LEVE HORMONENE VÅRE!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå