Margarita -- Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Har termin 13 desember, skal da begynne permisjonen 22 nov. Skal ha 56 uker, når slutter da permisjonen? HAr aldri følt meg så dum som nå, som sitter her med kalendere og ikke får dette til...( Skal jo føye på 6 uker ferie også på slutten, men mulig jeg greier å regne ut dette selv;(
Margarita -- Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. oktober 2010 Far skal ha permisjon fra uke 13- 15, 28/3 - 17/4, da tar jeg ferie, så da må jeg plusse på 3 uker på slutten, men når er slutten??
sund Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Det er ikke nødvendig å regne det ut fullt og helt. NAV regner ut det siste, og hvis du føder før termin blir det uansett forskyvning i ukene.
poppys Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 du får da totalt 46 uker permisjon og far 10 uker.Din permisjon er ferdig 10.oktober hvis du føder på termindagen eller senere.hvis du tar 3 uker ferie midt i permisjonen,blir det 31.oktober:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå