Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Hei...jeg må bare få lufte noen tanker. Jeg har alltid vært verdens roligste menneske, men siste halve året så blir jeg en illsint urimelig meggekjærring av en krutt-tønne siste dagen før mensen kommer. Det er bare denne ene dagen, men denne dagen er jeg så sint at jeg kunne sikkert drept! ikke så ille men...På jobb klarer jeg helt fint å ta meg sammen og klarer å være den samme ( jobber i barnehage...) men når jeg kommer hjem til mann og mine egne barn så fyker jeg opp i et skitsinne for alt... og det verste er at jeg klarer å holde MASSE av det på innsiden..og det som kommer ut er bare en liten brøkdel.. Jeg er faktisk helt skremt over meg selv at jeg kan bli så sint!! I går var det rett før jeg filleristet gutten min på 7 år fordi han tullet seg når han skulle ta på ytterjakke og sko, hvor urimelig er det da?? Jeg tok ikke i han altså, men hadde jeg ikke tatt meg kraftig sammen hadde jeg kunnet gjort det.. Og for å ikke snakke om hva mannen min må gjennom....sukk.... Hva skjer?? jeg HATER å ha det sånn... hvordan kan dette endre seg sånn fra ingenting til helvete på innsiden?? Hjelp??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå