Gå til innhold

7 uker med kraftig hodepine:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva det kommer av?

Er alltid på høyre side, forsvinner innimellom, men har det flere ganger for dag hver eneste dag. Kommer fra nakken, og går i støtsmerter fremover hodet og "snur" bak øyet.

Jeg har ikke hatt tid til å gå til legen, jobber ræva av meg... Har også hatt influensa og feber på og av i 3 og ei halv uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVORDAN SKAL VI KUNNE SVARE PÅ DET?!!?!?

herregud er så mange svekka damer her inne!!!

Skrevet

Din tulling.

Hørt om stress?

Jobbet ræva av deg månede etter månede i nesten 4 uker med feber, influensa og greier. Har du lest ditt eget innlegg?

Kanskje hodepinen skyldes jordbærallergi? Jo, jeg mener bestemt det høres ut som jordbærallergi...

Skrevet

Da er det godt vi har sånne kloke damer som deg her inne 17:20...

Skrevet

Jeg hadde slik hodepine fra ca uke 6 til uke 20. Gikk mye paracet for å overleve dagene... En form for svangerskapsmigrene muligens?! Hadde problemer med nakken i utgangspunktet, så ikke sikkert det gjorde situasjonen bedre... Plutselig avtok det i midten av sv.sk. Godt!!!

Skrevet

Muskelspenninger i nakken - gå til fysioterapeut!

Skrevet

heisann

det er som om jeg skulle ha skrevet første del av innlegget ditt selv.

det hele startet med et gedigent migreneanfall da jeg ble gravid...ble visst litt for mye hormoner sier de hehe. Men ...etter fødselen har jeg gått i 3 mnd med dundrende hodepine på akkurat samme måte som du beskriver, kun på ene siden ..gjerne litt småprikkende/lammende følelse på høyre side av ansiktet.vanlige smertestillende og paralgin forte hjelper ikke.

9 behandlinger hos kiropraktor, 4 legebesøk på kort tid og enormt med frustrasjon over at det neste jeg fikk var enda mer medisiner som gjerne virket, men da virkningen var ute var jeg fremdeles like dårlig..og ikke minst REDD. Leste alt jeg kom over på nettet om hjernesvulst, symptomer og overlevelsesstatisktikker. Hver natt grein jeg meg i søvn og var redd for at jeg ikke skulle få oppleve mine små vokse opp. JA ja bare kall meg hysterisk og si at jeg overdirver...men sånn var det.

MAnge legebesøk og tusenlapper fattigere fikk jeg endelig løsningen av min danske lege; osteopat!!!En fantastisk utdanning som reddet meg fra å gå fra vettet.

hadde nesten gitt opp håpet om at jeg skulle bli bra, men nå er alt i orden. Diagnosen var; et meget skjevt bekken.Muskelene i bekkenet har s¨ånn som jeg har skjønt det direkte feste i hodet og disse gir deg en vanvittig hodepine. Så jeg som trodde det var "hodet" mitt det var noe i veien med, og så satt faktisk problemet i bekkenet;) ;( Etter noen behandlinger er jeg nesten bra, bekkenet er nesten stabilisert og livet er igjen herlig..selv om jeg ikke hadde trodd at det skulle skje da jeg var på bunnen.

Håper alt ordner seg for deg. det er utrolig invalidiserende å gå med hodepine.

god klem til deg

Skrevet

gå til osteopat,det gjorde jeg og jeg er MYE bedre!om du vil bli bedre så ta deg tid til å gå dit.om du ikke tar deg tid til å pleie deg selv så er det ikke noe synd på deg desverre...

Skrevet

7 uker med hodepine og du mener du ikke har TID til å gå til legen? Du skjønner at dette kan være stress, migrene, svulst eller alt midt i mellom? Dette kan ikke anonyme kjærringer på et nettforum svare deg på. Ta ansvar for egen helse. Kom deg til legen mens det ennå er tid til å gjøre noe med det.

• 3 uker senere...
Skrevet

hvordan gikk det med deg, kommet det til lege håper jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...