mpb♥ Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Vet ikke om pusen min har det, men han har gått noen dager som en liten pirat. Altså han myser på det ene øyet, det har vært gul/grønn puss i øyekroken. Og i dag syns jeg det nesten ser ut som om han har en hinne på øyet. Noen som har vært borti dette før?
Gjest Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Ikke vært borti, men lest nok om at du bør ta en tur til dyrlegen, om ikke annet ringe de å høre.
mpb♥ Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2010 Ja, tenkte å ringe i morgen. Så får jeg se hva dem sier, dyrlegen er ikke langt unna hvis det skulle være veldig alvorlig...
Gjest Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Skyll øyet hans litt grundig, du, så kan det fort skje at det ordner seg uten dyrlegebesøk. Kan gjerne være han har et rusk som ligger og irriterer inne på øyet.
mpb♥ Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2010 Ja, det kan jeg jo gjøre i kveld. Blir det ikke noe bedre til i morgen, så kan jeg jo bare ringe dyrlegen. Smart, takk for tips
Gjest Skrevet 3. oktober 2010 #6 Skrevet 3. oktober 2010 Koster uansett ingenting å ringe dyrlegen :-) Lykke til!
mpb♥ Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2010 Nei, det gjør jo ikke det. Jeg prøver å skylle øyet hans i kveld, så ringer jeg dyrlegen i morgen. Vil jo ikke risikere at han skal bli blind, eller i verste fall stryke med... Takk takk, regner med det ordner seg
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. oktober 2010 #8 Skrevet 3. oktober 2010 Har en katt som har hatt dette flere ganger, og ja, det er katarr. Du må få sånn paste som du må dryppe på øynene til katten et par ganger om dagen et visst antall dager, så går det over. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå