BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Etter mange, mange aar her paa BIM, nesten bare som "tilskuer" kan jeg endelig ta del i det hele, og lykkelig vaere med paa alt som skjer, for naa har jeg ENDELIG, endelig BarniMagen!!! Kan ikke helt tro det enda, det er liksom altfor godt og utrolig til aa vaere sant! Har droemt om dette i saa mange aar, og det har alltid vaert mitt aller hoeyeste oenske i livet! Det gjorde rett vodt til tider aa vaere noedt til aa vente, men naa er jeg altsaa gravid, og jeg er saa overveldet! JEG?????!!!! GRAVID????!!! Det er bare vanvittig!!! Anyway, ville bare dele det med dere her inne. Noen vet kanskje hvem jeg er, de fleste gjoer det nok ikke, men det er bare helt utrolig aa endelig kunne delta i alt jeg bare har sittet og sett paa "fra utsiden" i alle disse aar. Har holdt til paa "mannen ikke klar" i mange aar, og paa "bli gravid" siden nyaaret og hatt en del plager og vansker siden vi staret aa proeve. Det blir, forhaapentlig vis, hvis alt gaar bra (og dette er virkelig!?!!!) en junibaby paa oss. Det er bare fantastisk!.....
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer!! Kjenner igjen den følelsen, tar nok litt tid før det går opp for deg;-)
Jenteflokken Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer så masse! Og lykke til fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå