meg & to små vampyrer Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Hvilke produkter brukte dere? Fornøyd? Reagerer veldig på epiduo som jeg har fått av legen, den hadde sikkert virket om jeg hadde klart å bruke den...
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har forsøk, men var ikke fornøyd. Hudlegen min fnyste da også bare av den når jeg nevnte den ;-) Men, det er jo lege også da. Jeg går på den Epiduo nå, men den virker jo ikke mot kviser sånn sett, men mot hudtilstopninger, altså hudormer og sånt. Jeg får tabletter (Tetralysal) for kvisene, fikk ikke du det? Hvordan reagerer du på Epiduoen da? Jeg synes den var grusom i starten. Svidde voldsomt i ansiktet av den, kom det litt fuktighet fra øynene sved det så jeg ble helt på gråten, men nå går det bra. Brukt den i ca 5 uker nå tror jeg.
septbaby09 Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg brukte det før jeg ble gravid, og følte at den kombinert med jevnlig hudpleie timer fungerte noe, ble ikke helt bra, men veldig mye bedre. Men vær veldig obs med den i solen, kan få lett pigmentflekker. Tenkte kanskje begynne igjen nå, men prøver for tiden pro aktiv, usikker der også på hvordan det fungerer.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2010 Epiduoen brenner veldig i huden fra jeg tar den på og flere timer etterpå. Ble verre jo lenger jeg brukte den. Og så flasset all huden min av og slikt. Fikk ikke tabletter nei, fikk dalacin liniment (er det det heter?).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå