Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Altså hvor lave verdier skla til for lavt blodtruyy, og når evt skal man oppsøke lege?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 jeg har 110 systolisk og har ikke noe diagnose på lavt blodtrykk. det er lavere enn normalt men da ikke lavt nok. Hadde jeg målt meg ned mot 100 systolisk så hadde jeg kanskje tatt en legetime og fått vurdert blodtrykket mitt.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har BT på 95/60. Det er helt normalt for meg. Mine døtre har også lavt BT, uten at det er noe galt. Men hvis man til vanlig har høyere BT og plutselig måler lavt, da bør man kontakte lege.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 Det er blodtrykk på under 90/60 _sammen med_ andre symptomer bl.a. svimmelhet, tretthet, hjertebank, kortpustethet, uregelmessig puls osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå