Gå til innhold

Er Knertenfilmen noe for en treåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..

Videoannonse
Annonse
Gjest lillemamsi
Skrevet

nææ, tror ikke det. Ikke min 4 åring. Ble litt for kjedelig.. og skummelt til tider.

Men er jo forskjell på de små :)

Skrevet

Venninna mi var på kino med sin snart 4åring i går og de hadde kost seg veldig!:)

Skrevet

Joda, men forvent at det kan være litt skummelt innimellom, så en god hånd og holde i eller et trygt fang å sitte på må være i umiddelbar nærhet. Den kan bli liiiitt lang kanskje, men med noe godt å tygge på og drikke, så er alt i boks og dere får en hyggelig stund :)

Skrevet

Har en tre åring som aldri kan sitte stille en hel film,men den klarte han å holde ut.

Godter og litt drikke

Skrevet

Min snart-treåring så den forrige helg og likte den kjempegodt :)

Skrevet

Min sønn på 4 syns den var kjempe stas:) er helt i knerten modus ennå,går i knerten hele tiden her

Skrevet

Begge mine (2 år og 4 år) satt som tente lys, de synes filmen var kjempe fin og spennende. 2-åringen var helt med i filmen.

Litt småskummelt til tider, men ikke så aller verst.

Skrevet

Min 4åring likte knerten filmen, så vi skal prøve oss på knerten gifter seg snart :)

Skrevet

Jenta vår blir 3 år neste måned og var med meg og storebroren på Knerten i helga. Hun synes det var litt skummelt når det ble mørkt og ville helst sitte på fanget mitt hele tida, men satt helt i ro og var tydelig fascinert av filmen. På ingen måte en kjedelig film, så om du har en unge som klarer å holde fokus når han ser film hjemme, ser jeg ingen grunn til at det ikke skulle gå bra om du tar ham med på Knerten:)

Skrevet

Minpå 3.5 år syns knerten var kjempestas. Spørte flere ganger om hun vill vi skulle kjøpe filmen, men hun mente den var skummel. (Ut fra coveret) Men til slutt kjøpte vi den, og det ble som sagt suksess. Hun tørte ikke gå på kino for å se Knerten gifter seg, men det tror jeg hadde mest med kinoen å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...