Gå til innhold

Når sluttet dere med vippestol til barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille pike er 6 mnd og 9 kilo, og stolen tåler 9 kilo står det..hun peiver med armene og får skikkelig vipp i den, og jeg er livredd den skal knekke eller noe, men hun elsker det...og det er jo praktisk å la henne sitte der mens man lager mat til henne o.l...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg om ikke annet byttet den ut med en mer solid vippestol.

Babybjørns vippestol tror jeg holder opp til 15 kg eller noe sånt.

Skrevet

Et lite tips ang. babybjørn; gutten min stupte på huet framover og veltet den da han var ganske stor og aktiv (husker ikke nøyaktig hvor gammel han var), så den kan være skummel.

Skrevet

slutta vel rundt 6 mnd tror jeg, la han bare på gulvet når jeg skulle lage mat

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere på død og liv skal ha de stakkars babyene dinglende i en vippestol eller jeg...Slutt med det så fort som råd er !

Styggeste jeg ser er foreldre som setter babyene i vippestol foran tv ol. For at de skal få litt fri.

Barna våre har vi alltid lagt på gulvet på en lekematte. Og begge har alltid ligget langt foran andre i motorisk utvikling.

Har hatt en vippestol i hus, men den har aldri blitt brukt av våre barn. Bare av besøk som MÅ ha babyen sittende i en stol.

Skrevet

Da han klarte å sette seg opp i den. Ca 6 mnd.

Skrevet

oi, baby er 5.5 mnd og vi har ikke begynt å bruke vår. Og så slutter altså folk om 14 dager. Hmmm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...