Mrs. X Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg trenger volum og lengde og den skal være lett å påføre. Helst fra en av disse merkene: YSL, Clarins, Clinique, E. Arden, E. Lauder eller MAC...
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Synes den fra YSL er veldig bra (ikke den falske vipper men den vanlige) Har ikke prøvd noen av de andre merkene du nevner, men er også fan av Lancome.
tine0810 Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har testet ut mange forskjellige, men faller alltid tilbake på lancome. Synes de helt klart har de beste mascaraene. Liker flere av modellene...men hypnose og hypnose drama er favorittene for tiden.
2søtesmåh Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Etter 3-4 mndr med RapidLash så trenger jeg nesten ikke mascara.... Iallefall ikke noen "magiske" typer, en helt vanlig mascara med riktig farge brun, grå eller sort gjør susen..Uten ekstra volum eller lengde. Anbefales og prøve. Har fått "nye øyne" jeg ) Det koster litt, men tar det igjen på at jeg nå kan kjøpe rimelig mascara )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå