Gå til innhold

Trenger tips til en bra mascara!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger volum og lengde og den skal være lett å påføre.

 

Helst fra en av disse merkene: YSL, Clarins, Clinique, E. Arden, E. Lauder eller MAC...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes den fra YSL er veldig bra (ikke den falske vipper men den vanlige)

 

Har ikke prøvd noen av de andre merkene du nevner, men er også fan av Lancome.

Skrevet

Jeg har testet ut mange forskjellige, men faller alltid tilbake på lancome. Synes de helt klart har de beste mascaraene. Liker flere av modellene...men hypnose og hypnose drama er favorittene for tiden.

Skrevet

Etter 3-4 mndr med RapidLash så trenger jeg nesten ikke mascara....

 

Iallefall ikke noen "magiske" typer, en helt vanlig mascara med riktig farge brun, grå eller sort gjør susen..Uten ekstra volum eller lengde.

 

Anbefales og prøve. Har fått "nye øyne" jeg :o) Det koster litt, men tar det igjen på at jeg nå kan kjøpe rimelig mascara :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...