Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 I august måned fikk jeg ikke mensen som ventet, men da jeg tok en graviditetstest var den negativ. De neste ukene opplevde jeg likevel at jeg var veldig trøtt, sliten og småkvalm. Jeg ønsket å vente litt til før jeg tok en ny gravitest, men før jeg rakk det begynte jeg å få blødninger og "menssmerter". Jeg rakk altså ikke konstatert om jeg faktisk var gravid eller ikke bør blødningene kom. Blodet som kom de første tre dagen var ikke friskt blod som ved vanlig mens, men mer klumpete blod og med blankt/rosa slim. I tillegg hadde jeg nokså sterke mensliknende smerter i mage og korsrygg. Det blødde aldri friskt blod. Den neste 1 1/2 uken kom det brunlig blod/utflod som gradvis gikk over. Denne uken skulle jeg hatt ny mens i følge syklusen, men den har ikke kommet.Kan blødningen jeg akkurat hadde ha vært en tidlig spontanabort? Jeg vurderer også å dra til legen i uken. Kan legen evt. finne ut i ettertid om man har hatt en tidlig SA?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå