Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Han dro hjem til moren sin igår ( vi bor i utlandet) og sidn det hadde jeg ikke hørt fra ham, vært utrolig bekymret ringt venner og sånnt.. Nå fikk jeg melding fra samboeren, politiet hadde hentet han hos moren og han sitter i varetekt til i morgen, han er midt opp i en rettsak og han er 100% uskyldig noe jg vet.. Og jg blir s forbanna at d kan komme og ta ham i varetkt, ringte advokaten og pratet litt med ham, men han kunne ikke si så mye til meg. Men sambo skrev på mld at han i følge advokaten kan få penger ut av at de har arrestert han på feil villkår, rettsaken forrige uke ble utsatt til noen uker og jeg forstår ikke hvordan de kan ha arrestrt ham nå!!!!!!! Det som har skjedd er at han er irettsak pga hans tidligere partnr i firmaet svindlet ham grovt... Sitter her med angst og ekkel føllse i magen..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Huff men det ordner seg nok Klemmer fra meg
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Skrivefeil er greit, men hvorfor i alle dager kutter du ut halvparten av bokstavene i ordene?? Det er jo helt håpløst å lese!!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 Uff:-( Samme skjedde med en nær venn av meg. Han var ansatt i et stort firma og ble tatt for momssvindel (var masse i avisen en stund). Ingen trodde på han, men han sa at han var uskyldig. Noe som ble bevist etter en stund og han ble renvasket. Om han er uskyldig, som du sier, er det nok ikke noe å være engstelig for.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #6 Skrevet 3. oktober 2010 tror nok ikke de varetektsfengsler ham uten å ha ganske gode bevis. så loverboy er nok ikke så uskyldig som du tror.... lykke til uansett.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #7 Skrevet 3. oktober 2010 Sa han ikke til deg at han skulle i en rettssak da?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #8 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har problemer med dataen, jeg får ikke trykket på noen bokstaver til tid!!! Så beklager utrooolig mye for dette da!!! Jo jeg følger med ham i rettsak , har vært md ham og støttet han fra dag 1.. Dette er noe som skjedde for 7 år siden..!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #9 Skrevet 3. oktober 2010 Høres ut som du nyter av andres ulykker.. Du kjenner ikke typen min og trenger ikke å komme med spydige bemerkninger!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #10 Skrevet 3. oktober 2010 Er det ikke ekstremt uvanlig å varetektsfengsle noen midt i en rettssak? Det er jo ingen fare for bevisforspillelse på det tidspunktet.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #11 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg lurer hvorfor de vartektsfengslet ham, det jeg ikke skjønner
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #12 Skrevet 3. oktober 2010 Spørs om du må gjøre deg klar for et sjokk til.....
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #13 Skrevet 3. oktober 2010 Tror du det kan være noe alvorlig? prøver å lese litt på lovene her til lands hvordan det fungerer, ser mange blir arrestert selv om uskyldig
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #14 Skrevet 3. oktober 2010 Folk som har status som vitner blir IKKE varetektsfengselt, det er det bare folk som er MISTENKTE som blir !! Så her er det nok noe din mann ikke har fortalt deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå