Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Ser her inne at folk gråter fordi de må bruke størrelse 38. Jeg er 1.74 høy, og bruker 40 i topper/kjoler, og 42-44 i bukser. Noen ganger må jeg høyere opp i topper /kjoler også. Ser ikke på meg selv som feit, men er enig i at jeg kunne tatt av litt til etter at jeg fikk barn. Trener og spiser greit, men jeg har bare aldri kommet meg inn i en 38. Ser jo nå at mange sikkert ser på meg som svær når de går forbi meg på gata.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Ja, men du vet, de samme her inne er 180 høye og maks 60 kilo... ikke spesielt realistisk at alle er såååå magre. De fleste på høyde med meg (161) påstår de er 50 kg maks, ellers er de tjukke i egne øyne. Tror nok folk overdriver, bare de tynne tynne sier vekta og at mange har litt anstrengt forhold til kropp. Drit i de!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Kjære HI ) Jeg er 170 og bruker str 46 ) Er garantert feit i enkeltes øyne, men det kunne ikke brydd meg mindre!! Har store pupper, jeg har midje, jeg har ganske flat mage (dvs NÅ er jeg gravid da..), så har jeg stor rompe og litt store lår. Har egentlig en fin figur, bare litt stor.. hehehe.. Er fornøyd selv og mannen min synes jeg er superdeilig!! Hva mer skal en da ønske seg?? )
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg er 175 og bruker 40 i overdeler og 40-42 i bukser. Er ikke tjukk, har kanskje rundt 4 kg for mye..prøver å få dem av. Mine lave venninner derimot har som regel nettere beinbygning enn meg, og de som bruker 36 blir nesten sure hvis de må opp i 38 en sjelden gang. Hadde vært sjeleglad om jeg fikk på meg 38 jeg!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 Ofte er jo ikke str.nr på klær nødvendigvis korrekte i forhold til hvor stor klærne faktisk er på kroppen! Selv er jeg en 36/38, men det har hendt at jeg har måttet brukt str. 40, ettersom både 36 og 38 har vært altfor små. På endel designermerker, særlig fra Sør-Europa,som f.eks Dolce Gabbana, er str. bittesmå!! Str. 40 i D&G tilsvarer en 38 og så videre oppover. Det samme har jeg opplevd når jeg skal kjøpe jeans. På Gina Tricot smyger jeg meg lett inn i str 28, de er nesten romslige, Nudie Jeans sitter som støpt, men da jeg skulle prøve dongribukser fra merket Jbrand i 28 kom jeg ikke lengre opp en midt på låret. Ikke sjans å få buksa over hoftene!! Størrelser på klær er derfor ikke alltid helt nøyaktige..Det beste er å prøve plagg på slik at det passe og la være å bry seg om hvilket nr. str.faktisk står i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå