Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 ....og det er bare 2 uker til termin...... jeg får ikke sove noe særlig om natta pga en 2 åring som har fått lakenskrekk og en snorkende samboer.... i tillegg har jeg alltid hatt problemer med å sovne.... denne gangen tror jeg at jeg greide å sovne ca kl 5..... og så var det opp igjen kl 8 da 2 åringen nekta å sove mer og ville se på film... jeg forlanger ikke at samboer skal stå opp og la meg sove mer, men jeg hadde satt pris på om han sto opp sammen med meg og hjalp til......men gjør han det?? nope.. han ligger og sover enda og snorker så det er like før veggen mellom stua og soverommet raser sammen... får nesten lyst til å rase inn på rommet og kvele han med puta... måtte bare få det ut..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Hvorfor forlanger du ikke at han skal stå opp og la deg sove litt`?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 fordi jeg får (av alle ting) dårlig samvittighet av det og så får jeg ikke sove allikevel....... derfor skulle jeg bare ønske at han sto opp sammen med meg og hjalp meg litt..... er visst for mye forlangt det også.... HI
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Han gjør nok ikke det så lenge du ikke åpner munnen din og sier fra:)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 Det lurer jeg også på? Hvorfor kan du ikke forlange at han skal stå opp med 2åringen så du får sovet? Det hadde mannen min gjort uten at jeg hadde trengt å be han om det engang.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #6 Skrevet 3. oktober 2010 tro meg, det har jeg gjort.. dette er nemlig ikke første gangen..... og han er like lei seg hver gang... (my ass, tenker jeg, men ja ja, 2 åringen kan jo ikke fly oppe aleine heller..... så jeg må jo bare stå opp..) HI
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #7 Skrevet 3. oktober 2010 grunnen er dårlig samvittighet... både ovenfor samboer og 2 åringen.... jeg er rar, jeg veit.... HI
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #8 Skrevet 3. oktober 2010 Det hjelper nok å snakke med mannen din og gjerne press fram et par tårer;) That ought to do it;)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #9 Skrevet 3. oktober 2010 Hvorfor dårlig samvittighet ovenfor 2 åringen? Har h*n det ikke bra sammen med faren sin? Trenger de ikke kvalitetstid sammen? Gi samvittigheten din et kraftig spark bak, for du gjør deg selv en veldig stor bjørnetjeneste.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #10 Skrevet 3. oktober 2010 Men du skal ikke ha dårlig samvittighet.. Si det til mannen din sånn det er da vel, at du har sovet lite, og har behov for hjelp fordi du er fryktelig fryktelig sliten.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #11 Skrevet 3. oktober 2010 hehe ja jeg får forsøke det, men funker det ikke kommer han til å bli kvelt av en hodepute.... sinte damer med hormoner veit du... HI
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #12 Skrevet 3. oktober 2010 jo han har det kjempe fint med faren sin... jeg veit faktisk ikke hvorfor jeg får dårlig samvittighet ovenfor 2 åringen.... må være hormoner eller noe... usj.... HI
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #13 Skrevet 3. oktober 2010 får prøve å understreke det litt og gi han det med teskje... men han veit at jeg sover dårlig om nettene.. alt han har sagt hittil er "hmmm dakkaj deg.." og ting som det...... bah.... HI
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #14 Skrevet 3. oktober 2010 ... nei, du er ikke rar... du er alt for snill! Du skal snart igjennom en barnefødsel, kroppen din har vært gravid i 9 mnd, i tillegg er det jo ikke akkurat sånn at så fort man har født så kommer nattesøvnen tilbake av seg selv. Nå skal du snart være våken flere ganger på natta og mate babyen. Det er jo som oftest mammane som er oppe med dem fordi pappane skal på jobb. Du tenger all søvn du kan få og alle krefter du kan samle. Dette må bare din kjære forstå, og hvis ikke; vis ham denne tråden =) Lykke til med den kommende fødselen, forresten =)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #15 Skrevet 3. oktober 2010 tusen takk skal si det til han, og hjelper det ikke skal jeg vise han denne tråden ja.. huff, blir bare litt fortvilet.. skulle ønske han i det minste kunne prøve å forstå uten at jeg hadde trengt å mase..... takk for det HI
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #16 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg syns du er ganske dum og samboeren din er ikke oppegående heller. Du få dårlig samvittighet, so what? Trenger du avlastning må du kreve det. Samboeren din burde skjønne selv at du er på grensen fysisk og at du ikke kan gjøre alt du pleier å gjøre. Dumsnill er du og fyren din er hensynsløs. For en kombinasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå