*mamman til tw og bi* Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 har i det siste kjent bobling og kribling nederst i magen.litt sånn 12uker på vei engentlig.men jeg går på p-piller og har hatt menstrasjon i følge med brettene.hvor stor er sjangsen liksom?
♥ Smurfen ♥ Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Dette spørs vel egentlig veldig om du haar glemt noen piller eller ikke.. men hvis du ikke har glemt noen er det jo 1% sjangse og noen blir jo gravide Du får ta en test for sikkerhets skyld da =) Slipper dcu å sitte sånn og lure
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå