Gå til innhold

marisker.. noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har eller har hatt såkalte marisker ved endetarmsåpningen?

etter en runde med noen jævler av noen hemorroider i svangerskapet sitter jeg nå igjen med 3 eller 4 ganske store ekle "hudposer" rundt endetarmsåpningen. De er ikke i utgangspunktet plagsomme eller smertefulle, men de er ganske store og gjør det litt vanskeligere med hygienen.. må tørke og tørke og tørke og så bruke våtservietter - hels dusje etter dobesøk.

Har hørt at disse kan fjernes, men at dette kan være veldig smertefullt? Noen med erfaring?

Har virkelig ikke lyst til å gå til legen og sette rompa i været, men jeg må kanskje..?? vurderer å gå til en lege privat for dette, rett og slett for å slippe å snakke med fastlegen om det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dessverre, og har bare avfunnet meg med dem. Fikk beskjed om at det var stor fare for at de kommer tilbake hvis operasjon. Det jeg derimot har fått meg er dusj ved toalettet.. Altså en slange på veggen ved siden av toalettet, sånn at du skrur på vannet i vasken, men får det ut i en liten hånddusj som sitter på veggen ved siden av toalettet. Hør med en rørleggerkjede(unik eller noe tror jeg vi brukte). det kostet ca 5000 tror jeg alt inkludert og er supert. Så bruker du den istedet for å måtte dusje etter toalettbesøk. Gjør det litt enklere! Blir som et bidet, men enklere og mer hygienisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...