Gå til innhold

Noen som er kjent i oslo her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kansje dumt spørsmål:O) men jeg og min samboer skal på en weekend dit i slutten av oktober:O) vi kommer langveisfra, og har spandert på oss hotell, og skal virkelig kose oss:O) så da har jeg 2 spørsmål:

Min mor ønsker seg ting fra black design til jul, hvor får man kjøpt dette i Oslo sentrum?

Og vi ønsker å spise på noe annet enn peppes og de vanlige stedene, noen som har noen tips om spennende spisesteder, der vi kan innta en god middag på kveldene?

vi skal ligge på thon hotel europa, og sånn jeg skjønte det, ligger visst det ganske sentralt. så gjerne noe som ikke er så langt unna hotellet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God, billig og herlig middag!

Bestill bord på Jaja`s Restaurant!!!

Det er en herlig opplevelse!

Skrevet

hva slags type mat har de der? og hvor ligger dette?:)

HI

Skrevet

Det er taimat, og en ekte tai opplevelse! Du føler du er i Thailand, det er en helt unik atmosfere! =) De har tre restauranter; http://www.yayas.no/

google adreassene, og gå på den som er nermest =)

Jeg har kun spist på den på Majorstua! =) Husk å bestille bord

Skrevet

Du kan se bilder av restaurantene på linken=)

Skrevet

Signerer den! Yayas er kjempebra!

Ligger en i Vika rett ved Aker Brygge også.

Vil også anbefale denne:

http://www.fourseasonsvika.no/

FANTASTIK MAT!! Og litt "finere", men fremdeles til en god pris :)

Skrevet

Mother India, ligger rett over høyskolen.

Skrevet

Det ligger en butikk på Majorstuen rett ved siden av Rema 1000 som selger en del Black Desing.

Ellers vil jeg annbefale en resturang som heter Yala jaris som ligger rett ved Edderkoppen teater. Der bestiller man 3 eller 5 retter.

så har du en fin plass ved rådhuset som heter Tabiato.

Skrevet

Spørs jo på budsjett, men hvis dere vil unne dere litt ekstra, så anbefaler jeg Ekebergrestauranten. Bestill 5-retter med vinpakke, det kommer på ca 1000 kroner per person, men er verd hver krone. Det ligger sentrumsnært, men det er greit med taxi, siden restauranten ligger helt oppe i åsen med utsikt over Oslo.

For litt lavere budsjett, anbefaler jeg tapas på Contraste, som ligger øverst på Grünerløkka, rett ved siden av Parkteateret.

Skrevet

PS, på Ekebergrestauranten MÅ dere bestille, og gjerne så raskt som mulig..

Skrevet

Jeg synes Ekebergrestauranten er mye bedre på utsikt enn mat....synes ikke maten der er verdt pengene....helt greit bare er min erfaring.....

ville heller valgt yayas som de andre her anbefaler....evt...dinner, noodie, oro bar og grill, rest Eik eller klosteret....f.eks....

men man liker jo forskjellig:-)

Skrevet

Den heter ikke Tabiato, den heter Tabibito.

Skrevet

Helt enig, tine. Maten på Ekebergrestauranten er elendig. Jeg er bare glad for at jeg ikke måtte betale for det, de gangene jeg har vært der.

Skrevet

Om dere er gald i sushi eller nyydelig asiatiskmat, Nodee på Majorstua. Makan til sushi skal man lete lenge etter. http://www.nodee.no/

Ellers så signerrer jeg det fler andre nevner...Yayas.....fantastisk artig sted og god mat. En opplevelse.

Det kommer jo an på hva slags type mat dere liker også da, men er mye å velge i mellom. Bruk feks restaurantguiden.no, der kan dere lese om div spisesteder og type mat og pris.

ha en riktig god tur og kos dere masse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...