Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Kjenner jeg er skikkelig sur på mannen. Vi har felles økonomi, og nå hadde vi lite igjen denne mnd. Mannen får inn lønn i morgen. Var og handlet i går, og jeg kjøpte bare det alle viktigste slik at vi skulle ha litt penger igjen. Mannen skulle på fest i går. Da sa jeg han måtte huske at vi hadde lite penger. Han skulle prøveå ikke bruke så masse lovde han. Nå ser jeg på facebook at han har drevet å spandert på andre. Utrolig kjedelig at de pengene jeg har spart på blir bruk på andre, når de kunne blitt brukt på oss og barna våre. Skjønner ikke hvordan han hadde råd til å spandere heller, da vi bare hadde 300kr. Så nå lurer jeg på om han kanskje har lånt penger med en kompis, for så å spandere på andre.... Kjenner jeg er skikkelig irritert. Andre med mannfolk som ikke greier å styre penger i fylla?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 du burde kanskje SNAKKE med mannen din og ikke bare ANTA! herregud slutt å vær så sur kjerring!!!! er vel en grunn til at HAN er på fest og ikke DU!!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 For et surt svar da! Hadde nok blitt like sur som deg.. Min mann er dritdårlig på økonomi han også.. og ikke bare i fylla.. Så derfor er det jeg som har kontrollen på økonomien hos oss.. Du får sjekke nettbanken eller noe sånt da.. Spørre han når han kommer hjem.. Og prøve å ikke være sint når du spør for da går han nok bare i forsvarsmodus..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Mannen ligger og sover. Klart jeg skal snakke med mannen når han endelig står opp. Grunnen til at mannen er på fest og ikke jeg, er at jeg er gravid. Da koser jeg meg heller hjemme. Mannen er forresten ute hver helg, så dette er ikke et engangstilfelle. Akkurat nå er jeg nok litt sur, litt gammal kjærring.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 da er det vel en grunn til at han er ute på fest hver helg og ikke hjemme med deg, haha, du må slutte å være så meggete, så kanskje forholdet deres kan vare!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #6 Skrevet 3. oktober 2010 Er forresten H.i over. Tusen takk for svar 09.45. På en måte godt å se at flere har det slik. Mannen min er nok også dårlig på økonomi når han er edru. Men da skjønner han det om vi virkelig har lite penger. Men i fylla skal han liksom ikke vise for noen at vi har dårlig råd, så da bruker han det han har.... H.i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå