Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 HVORFOR SKAL JEG LØPE Å KJØPE?!?! har penger til å kjøpe til fullpris jeg, ikke vær så jævla salg hysterisk!!!! det er så kvalmt!!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Selv om du har penger nok, så er det mange andre som ikke har det.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 merkelig at de tar seg råd til å få barn da!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 Nei, selvsagt skal man ikke få barn dersom man ikke prioriterer å kjøpe alt til full pris. Duster! De hundrelapppene man sparer på f.eks. å kjøpe gode ullklær til en OK pris kan brukes til mange andre fornuftige formål.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #6 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har også råd til å kjøpe til full pris, men blir kjempeglad om jeg kan gjøre noen kupp på salg. Det betyr enda mer penger til overs!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #7 Skrevet 3. oktober 2010 Ja, dritsnålt at ting skjer som gjør at folk ikke har råd til å kjøpe fire strømpebukser på fullpris fra Janus hvert år!!! Nei, det handler vel mer om helheten kanskje? Har du tenkt på det? Bikkja måtte ha en omfattende operasjon, som ikke forsikringa dekker pga. bikkjas alder, taket på huset fikk en skade som heller ikke forsikringa dekker pga. alderen på huset, tannlegeregninger som ingen ende tar eller liknende. Eller så velger kanskje folk som meg å betale litt mindre på en strømpebukse, for å legge inn litt mer penger i skikkelige vintersko.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #8 Skrevet 3. oktober 2010 Oi, her var det noen som har stått opp med feil bein i dag! Takk for tips:)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #9 Skrevet 3. oktober 2010 ja, kjempe mange andre fornuftige formål med en 100 lapp man kan vurdere..... herregud ikke vær så hysteriske, er så lite kvinnelige å være så gira på salg! det er så ekkelt!!! men for guds skyld,løp å kjøp!!! ta med soveposen og legg dere utenfor butikken,så dere er sikre på at dere får med dere dette salget!!!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #10 Skrevet 3. oktober 2010 haha, virker som dere har "alt på stell" eller ikke...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #11 Skrevet 3. oktober 2010 Super, kunne ikke passet bedre da jeg nettopp har innsett at jeg trengte mer til mellomste og skulle ut og kjøpe imorgen uansett. Og for å irritere de som sverger til å kjøpe på fullpris enda mer så har jeg et lite tips: Janus er store i str og 150, 160 og 170 passer til normalt store voksne. Mye billigere enn voksenulla. Jeg f.eks. bruker 150 i overdeler og 160 i underdeler )
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #12 Skrevet 3. oktober 2010 Hvorfor MÅ en kjøpe til full pris når det er tilbud? Mest idiotiske jeg har hørt på lenge. Takk for tipset HI.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #13 Skrevet 3. oktober 2010 Takk for tipset ja. Trodde ikke det var mulig å være så tett i pappen at en kjøper noe til fullpris som en kan få på salg. Bortskjemte, tanketomme snørrvalper.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #14 Skrevet 3. oktober 2010 Hahaha, tipper du bor så langt unna en obs-butikk at du ikke har kjangs til å komme deg dit i morra, det lyser misunnelse av innleggene dine lang vei!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #15 Skrevet 3. oktober 2010 HALLO. Det er jo fjorårets farger. Sjerp dere. Man kan jo ikke gå i det. Tullinger. Hehe, nei da. Jeg kjøper heller på salg, så kan jeg kjøpe mye mer enn det jeg trenger og ha masse skift. Det liker jeg
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #16 Skrevet 3. oktober 2010 Ikke kjøp alt da! Gjem litt til meg også. Hvor ser dere det er 40 % ? koster det ikke ofte 99,- per del da.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #17 Skrevet 3. oktober 2010 Gå inn på www.coop.no og se i kundeavisen:) Gjelder bare enkelte modeller
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #18 Skrevet 3. oktober 2010 Skulle ønske jeg bodde nærmere OBS... Og at de hadde et tak på max x antall per kunde, da det var medlemstilbud på Janus-undertøy Coop extra her om dagen sto kjerringene med skarpe albuer klare ved åpningstid på mandag og fylte handlevognene til randen. Iflg svigermor, som kun fikk tak i noe kl 10 mandag fordi hun kjente noen som jobbet der, som hadde tatt unna litt... Da jeg kom dit tirsdag morgen, var det TOMT. Synes det er supert å handle på salg, jeg handler omtrent alle ullklær og utedresser på salg. Selv om vi har god økonomi og fint kunne kjøpt alle klærne vi hadde ønsket til full pris. Men hvorfor bruke masse ekstra penger når man kan tenke litt framover, kjøpe vinterdressen på våren og vårdressen om høsten? Bare snobberi fra enkelte innleggere lenger opp her, spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #19 Skrevet 3. oktober 2010 EN hundrelapp? Har man to-tre barn som skal ha alt av ullklær til vinteren (longs, trøyer, sokker, luer osv) blir det fort tre-fire tusen. Da blir det fort 1000-1500 spart. DET kan jo godt brukes til noe fornuftig, eller hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå