Gå til innhold

Jeg har FØDT. Hurra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så masse, Gravid 30 :) Mener å huske vi hadde termin samtidig! Kos deg masse, når dere har kommet dere litt igang hadde det vært superhyggelig om dere kom på BIM treff i Drammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER med Andrine! Nydelig navn forresten :-D

Gleder meg til fødselshistorien ;-)

Kos deg masse med jentene dine nå, og lykke til.

Tar imot all fødestøv jeg kan få, termin i dag, men null tegn på fødsel :-s

Jaja, blir vel min tur også ;-) he he

klem

Skrevet

Grattis så mye med vel overstått- deilig å være ferdig ja:D

Nå kan livet som tobarnsmor begynne, og jeg er sikker på at du kommer til å få god hjelp av storesøster! Håper at lillejenta er kvikk og fin, og at amming og slikt går greit!

Stor klem fra

Skrevet

Helledussen!! Gratulerer så mye! Gleder meg til å høre om fødsel og tiden din nå som 2-barnsmor.

Kose deg masse med jentene dine! =)

Skrevet

Gratulerer så uendelig mye!!! En perfekt liten prinsesse jo:) Nyt det!!!!

Skrevet

Mange super takk igjen for alle koslige hilsner og omtanke fra dere.

Andrine er i dag 4 dager gammel. I morgen skal vi få dra hjem fra sykehuset og blir godt å komme hjem til eldste dattera mi. Skal vi kose oss hjemme. Andrine er ei så snill jente som bare sover og skal ha mat. Melka har kommet for fult nå, men hun sovner fort ved puppen, slik at jeg må pumpe meg og gi melka mi på flaske, så jeg er sikker på at hun får i seg nok. Men ellers er alt bra. Sliten, men slik er det å bli mamma. Må bli flinkere til å sove på datid når Andrine sover.

Skal skrive min Fødselshistorie når jeg har kommet hjem og fått roet meg.

Stor klem til dere allel og masse lykke til. Kommer til å savne dere her inne. Veldig godt å være ferdig, men kommer til å savne dere her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...