Linn2007 Skrevet 3. oktober 2010 #26 Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer så masse, Gravid 30 Mener å huske vi hadde termin samtidig! Kos deg masse, når dere har kommet dere litt igang hadde det vært superhyggelig om dere kom på BIM treff i Drammen
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 3. oktober 2010 #27 Skrevet 3. oktober 2010 GRATULERER med Andrine! Nydelig navn forresten :-D Gleder meg til fødselshistorien ;-) Kos deg masse med jentene dine nå, og lykke til. Tar imot all fødestøv jeg kan få, termin i dag, men null tegn på fødsel :-s Jaja, blir vel min tur også ;-) he he klem
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. oktober 2010 #28 Skrevet 3. oktober 2010 Grattis så mye med vel overstått- deilig å være ferdig ja:D Nå kan livet som tobarnsmor begynne, og jeg er sikker på at du kommer til å få god hjelp av storesøster! Håper at lillejenta er kvikk og fin, og at amming og slikt går greit! Stor klem fra
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 3. oktober 2010 #29 Skrevet 3. oktober 2010 Helledussen!! Gratulerer så mye! Gleder meg til å høre om fødsel og tiden din nå som 2-barnsmor. Kose deg masse med jentene dine! =)
Teres Skrevet 4. oktober 2010 #30 Skrevet 4. oktober 2010 Gratulerer så uendelig mye!!! En perfekt liten prinsesse jo:) Nyt det!!!!
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #31 Skrevet 6. oktober 2010 Mange super takk igjen for alle koslige hilsner og omtanke fra dere. Andrine er i dag 4 dager gammel. I morgen skal vi få dra hjem fra sykehuset og blir godt å komme hjem til eldste dattera mi. Skal vi kose oss hjemme. Andrine er ei så snill jente som bare sover og skal ha mat. Melka har kommet for fult nå, men hun sovner fort ved puppen, slik at jeg må pumpe meg og gi melka mi på flaske, så jeg er sikker på at hun får i seg nok. Men ellers er alt bra. Sliten, men slik er det å bli mamma. Må bli flinkere til å sove på datid når Andrine sover. Skal skrive min Fødselshistorie når jeg har kommet hjem og fått roet meg. Stor klem til dere allel og masse lykke til. Kommer til å savne dere her inne. Veldig godt å være ferdig, men kommer til å savne dere her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå