Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg er så glad og dette er helt vidunderlig. Kan bare ikke skrive hvor fantastisk dette er. Lørdag, 2 Oktober kl 04.56 fødte jeg ei velskapt datter, Andrine. Ei nydelig prinsesse som veier 3285 gram og 48 cm lang. Nå er jeg stolt mamma til 2 jenter. Lille Andrine og snuppa mi som er 9 år. Ei kjempe stolt storesøster. Koser meg på barsel med Andrine nå. Fødselshistorie kommer senere, når jeg har kommet meg hjem og i ro. Men kan si en liten ting: Jeg fikk drømmefødsel MED Epidural. (Anbefales) Lykke til dere alle andre. Sender masse fødestøv til dere. Stor klem fra lykkelige meg:=)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer så masse med nok ei vakker prinsesse!! Skikkelig missunnelig på deg nå som endelig har henne i armene, men blir vel min tur snart også Kos deg masse med begge jentene dine og nyt hvert minutt!!! Kjempefint at fødselen gikk bra også! Masse lykke til videre,så regner jeg med at vi sees på dib om ikke altfor lenge!! Suger til meg alt fødestøv jeg kan, kun 4 dager til termin så nå kan hun godt komme! hehe
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer såå masse, så fint at du fikk en drømmefødsel, det fortjente du virkelig.. Venter spent på fødselshistorie. *sukk* nå gleder jeg meg bare enda mer til snuppa mi kommer
Sannellerslik? Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer så mye!! Har ventet i spenning på deg! ;D Lykke til videre, og kos deg med prinsessen din! Gleder meg til d er min tur=) Jeg har også en jente fra før og venter nå jente nr 2=) <3 Termin om 2 uker=)
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer med Andrine:) Nydelig navn! Gleder meg til det er min tur nå, vi hadde jo termin nesten samtidig, så rart du er ferdig allerede!
Cat&Gullungene Skrevet 3. oktober 2010 #6 Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer så MASSE, MASSE, MASSE Gravid30!!!!!! Dette kan du tro jeg har gått og ventet på siden jeg leste det siste innlegget dit ;-)) Jeg har også født! Min lille sønn Isak kom til verden 29 september kl. 03.33, veide 3170 gram og var 52 cm. Han er helt vidunderlig også, og jeg er verdens lykkeligste mor!! Ubeskrivelig!! Du kjenner garantert følelsen ;-))) Jeg kommer også tilbake med fødselhistorien min når jeg orker å sette meg ned og samle tankene og skrive. Vi kom hjem på fredag den 1 okt, men her er det så mye amming og forholdsvis lite søvn, at jeg er ganske sliten. Kos deg videre!!!
KirstenAnn64 Skrevet 3. oktober 2010 #7 Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer. Husker jeg følte deg fra du fant ut at du var gravid, å barnefar ikke ville ha det, å at du var såpass innstillt på dette. Å se nå sitter du med vidunderet i armene. Lykke lykke til...
2 boys & now pink Skrevet 3. oktober 2010 #8 Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer masse. Har ventet lenge på nytt fra deg... Jeg er helt enig i at Epidural er en FANTASTISK oppfinnelse. Brukte det med begge guttene mine, og har lav terskel for å be om det igjen kjenner jeg. Kos deg masse med småpikene dine... Samler opp fødestøv i bøtter og spann! Og igjen, Gratulerer masse!
Gjest Skrevet 3. oktober 2010 #9 Skrevet 3. oktober 2010 Så herlig !! Gratulerer så masse og kos deg nå skikkelig !! Godt jobba )
pifi med tre nurk Skrevet 3. oktober 2010 #10 Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer sååå mye! Har fulgt deg siden 1. tri og synes det er helt fantastisk at du nå endelig har begge jentene dine hos deg! Samtidig er jeg VELDIG misunnelig, her jeg sitter en dag på overtid og ingen baby i sikte!! Håper du og Andrine koser dere masse og lykke til med hjemkost og med tilværelsen som tobarnsmor!!
*Nøtta* Skrevet 3. oktober 2010 #11 Skrevet 3. oktober 2010 Velkommen til lille Andrine! Og gratulasjoner til mamma og storesøster.
♥Axinija♥ Skrevet 3. oktober 2010 #12 Skrevet 3. oktober 2010 Så flott at alt gikk bra og at du nå har 2 flotte døttre i livet ditt! Jeg vokste selv opp med mamma og storesøster og har aldri følt at jeg har gått glipp av noen ting....idag har mamma, søster og jeg et tett og nært forhold, girlpower!! Kos deg på barsel og når du kommer hjem til storesøster... Mange klemmer
Voyeur Skrevet 3. oktober 2010 #13 Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer så masse med lille Andrine og vel overstått fødsel;)
<3 Sms'07 og Eas'11 <3 Skrevet 3. oktober 2010 #14 Skrevet 3. oktober 2010 Herlig, GRATULERER så masse=) kos deg masse med dine prinsesser..
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 3. oktober 2010 #15 Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer så masse med den lille jenta!! :)
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 3. oktober 2010 #16 Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer så masse, lurte på om du hadde poppa snart Kos dere!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 3. oktober 2010 #17 Skrevet 3. oktober 2010 gratulerer såå masse med lille Andrine!! så fin vekt det var på hun også med tanke på sv.diabetesn din:) rart hvor tiden flyr,vi har jo fulgt hverandre mer eller mindre siden første trim og nå er du i mål.... herlig!! håper jeg får anledning til å få epiduralen om jeg skulle trenge det også!!xxxxxxmin største skrekk å få nei av noe slag... gleder meg til fødselshistorien din!jeg skal på ny kontroll på torsdag 36+3 og sjekke om han har det bra der inne enda hvis ikke vil de ta han før tiden..... kooooos deg masse med vakringene dine;)
cadence Skrevet 3. oktober 2010 #18 Skrevet 3. oktober 2010 Ble ikke overrasket over denne gledesmeldingen:) Gratulerer så utrolig mye, kos deg med jentene dine og lykke til videre:)
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 3. oktober 2010 #19 Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer så masse! Kos deg med jentene dine!
mammaigjen!! Skrevet 3. oktober 2010 #20 Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer med jenta, fint navn! Nå er det tid for kosing fremover:) og så har du jo en "liten mamma" som kan hjelpe til.
Kuredu Skrevet 3. oktober 2010 #21 Skrevet 3. oktober 2010 Så koselig! Gratulerer så mye! Kos deg masse med lille Andrine i barseltiden, og lykke til! Det kommer til å gå helt strålende med dere 3, det er jeg sikker på *fekter og veiver til meg ALT fødestøv jeg kan få her nå*
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 3. oktober 2010 #22 Skrevet 3. oktober 2010 Hipp hurra!!! Andrine er bare nyyydelig Gleder meg til å se henne IRL Nå må du bare passe godt på deg selv og ha en strålende barseltid ilag med de to prinsessene dine <3 Klem
pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 3. oktober 2010 #23 Skrevet 3. oktober 2010 gratulerer så masse med lille Andrine! gleder meg tild et blir min tur! hehe
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. oktober 2010 #24 Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer sååå masse! Kos deg med snuppa. Tiden går kjempefort. Ses på Din baby etterhvert. Klem
Nat27 Skrevet 3. oktober 2010 #25 Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer så mye til deg og storesøster med lille Andrine! Helt fantastisk å høre at du hadde en fin fødsel! Er kjempeglad på dine vegne for at du endelig har lykkeliten hos deg! Kommer til å savne deg her på 3. trimester, har jo fulgt deg helt siden positiv test! Vær snill å stikke innom av og til da! Håper alt går fint for din lille familie i tiden som følger. Gleder meg til fødselhistorien når du er klar for å dele den med oss!! Igjen, GRATULERER SÅ MASSE!!! STOOOOOR klem! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå