Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg blir så deprimert av å prøve klær. Jeg bruker str 38 på kappahl, noe som er en stor str. Jeg har hengemage og MÅ neste ha noe som er løst og henger løst til nedfor hoftene. Jeg finner ingenting om dagen. Har gått å sett på hm, kappahl og vera moda, men finner ingenting som ser fint ut på. Jeg har helt sluttet å gå ut på byen for jeg har ikke noe fint og føler meg rar og som ett utskudd. Jeg har kun en lang arma genser som runder det 5 året sitt nå snart. Ellers har jeg kun singletter, men nå som sommeren er slutt må jeg finne noe annet. Men hva? Og hvor? Hjelp meg snille damer. Jeg vil bare se nogenlunde ut, om det går an.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg bruker mye singleter, og så har jeg ulike strikkejakker til Å ha en åpen og lett jakke over, syns jeg virker litt slankende Nå er ikke str 38 noe å være så dramatisk over, da hehehe... jeg er rundt der selv, og av og til oppe i str 40, uten at det er noe feil. Bedre å bruke litt større str., enn å presse seg inn i for små klær
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg finner fine klær på B-young som skjuler magen. Jeg bruker vanligvis 36 i overkroppen, men har gått over til 38 fordi jeg har ikke fått trent opp magen igjen etter fødsel. Jeg hater å gå på stramme topper nå. Så her går det fortsatt i vide skjorter, tunika, korte kjoler og tights eller strømpebukse under. Jeg bruker heller kule sko og kanskje leggevarmere til nå som det er høst, så antrekket blir kulere.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Nei, 38 er ikke sååå stort. Men til gjengjeld bruker jeg str 42 i bukser. Pga overhenget. Så jeg kan ikke ha trange bukser da dette syns veeeldig godt. Finner bare tunikaer med korte armer. Men kanskje jeg skal ta meg turen til B-young. Skammer meg sånn over å ikke kunne gå i trange bukser og inntilsittende topper. Syns jeg ser gravid ut med sånne "skjulemagentopper". Tights liker jeg veeldig godt, men hadde på meg det i dag når jeg gikk til byen og frøys veldig. Så må se om det finnes varme tights og strømpebukser. Skulle bare så ønske at jeg slapp å måtte prøve hele butikken for å finne noe som så ok ut. Nå er jeg litt demotivert etter rundene i byen som skulle vært shoppingsrunder. Takk for tips da vet jeg i hvertfall hvor jeg skal på mandag
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 Anonym 00:25: Overhenget? Fødte du vaginalt eller ved keisersnitt? Lurer på om "overheng" er noe som bare de med keisersnitt får, eller om man får det etter vanlig fødsel og.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #6 Skrevet 2. oktober 2010 Anonym 00:25: Overhenget? Fødte du vaginalt eller ved keisersnitt? Lurer på om "overheng" er noe som bare de med keisersnitt får, eller om man får det etter vanlig fødsel og.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #7 Skrevet 3. oktober 2010 Kjære Hi, ja størrelse 38 er stort, huff, stakkars deg! Skjønner at det ikke er noe hyggelig å handle klær når man er så stor! Anbefaler deg å ta en suppekur den neste måneden så du kan få bukt på de ekstra kiloene, Er jo virkelig ikke pent å være så stor!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #8 Skrevet 3. oktober 2010 Ja stakkars deg.... 38 er aldeles ikke stor str! Foreslår at du finner deg andre butikker enn kapp ahl, da finner du i allefall fine klær!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #9 Skrevet 3. oktober 2010 Frekke damer! Selv om man er relativt slank, så har man lov til å være misfornøyd! Det er ikke bare dere damer som henger på BiB-avdelingen på hm som har lov til å klage, bare sånn at dere vet det Og kjære HI, jeg skjønner hva du mener. Er selv en strl M og er relativt slank, men kroppen er jo ikke den samme lenger. Magen er pløsete og stygg, og når jeg bruker bukser som sitter pent over rompa, så henger magen over kanten. Herlig. Sånn bortsett fra operasjon, så er det ikke så mye som hjelper på dette slaskete henget. (Til deg lenger oppe her, jeg har født vaginalt og har hengehud. Har vel mest med at hudtypen min ikke er så elastisk) Jeg har bestilt meg noen klær fra hm nå, typiske løse og flagrende gevanter som jeg garantert vil se gravid ut i. Men så lenge de ikke strammer over magen, så får det bare være. :/
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #10 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg er faktisk ikke slank eller tynn.. 38 i str på kappahl er MYE større enn 38 på hm.. På hm bruker jeg opptil 44... Og 46 i bukser. Ingenting sitter fint. Hverken bukser eller overdeler. Det er deprimerende når jeg før var str 34-36 på hm, vera moda og bikbok! Og den støgge magen som alltid henger og slenger der. Går jo faen ikke an å skjule den engang om jeg ikke går i klær som er ALT for store. Ser ganske deformert ut når alt er "normalt" foruten om magen..... Ja jeg fødte vaginalt. Men huden min er veeeldig lite elastisk. Takk for svar du nederst "Godt" det er fler som har det sånn som meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå