Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Kriteriene er: *ikke så dyrt *enkelt å lage på et lite kjøkken *bruke minst mulig tid på kjøkkenet Lasagne hadde vi sist... Til nå har jeg tenkt på: suppe med brød (men det syns ikke jeg er mettende...) gryterett med ris, brød og salat kyllinglår med ris, brød og salat (kanskje litt grisete?)
hm hm Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Bacalao (kjøp ferdig San Pedro, svarte bokser i frysedisken på Rema og tilsett olivenolje, potet, chili og hvitløk) Ordner seg selv;)
Lemonia Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 Gryterett passer jo fint nå til høsten hvor det blir kaldere. Og gryteretter er også enkle å lage på små kjøkken for du trenger bare en stor gryte og så hive alt oppi etterhvert. Viltgryte er jo f.eks. kjempegod høstmat, eller hva med en kyllinggryte basert på kyllinglår? Bacalao er godt, men det er jo ganske spesielt på smak og mange liker ikke det, så ville kanskje valgt noe som man er sikrere på at de fleste liker.
Bella Swan Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg ville laget kyllingsuppe og foccacia brød. Det er kjempe godt og er mettende når man har brød til:)
Gjest Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 Hehe... Vi laget middag til 25 personer i går, vi, og da valgte vi en veldig enkel løsning, men som falt veldig i smak, både hos små og store. Rett og slett så enkelt som kjøtt- og karbonadedeig og makaroni. Kun dette i kjelen, og med lite krydder. Hver og en krydret etter egen smak. Salat og brød med smør til. Falt i smak hos alle hos oss, fra 82 år og nedover til 2-åringer. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå