collagirl Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Skal kjøpe bursdagsgave til en 2 åring og aner ikke hva jeg skal kjøpe. Vil kjøpe noe som kanskje ikke alle tenker på å kjøpe. Noen som har forslag?
togutter-08og10 Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Hadde vært lettere å gi tips om du hadde opplyst kjønn?, hvor mye du skal kjøpe for etc. Det er jo forskjell på hvor mye en kjøper til et tantebarn i fht en lekekamerat av barnet ditt etc.
tine0810 Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 min gutt på snart 2 år digger lego, biler, baller og bøker blant annet. Ellers er jo klær hyggelig å få...
kidos! Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Duplo er populært hos både jenter og gutter, men så orginalt er det kanskje ikke.
collagirl Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2010 Kjønn ja, deg glemte jeg Tenkte jo at dere skulle skjønne at jeg mente tvillinger av begge kjønn
Plutten ~Fødeklar~ Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg bruker litt tid og energi på å finne GODE barnebøker, og gir nesten alltid det. Ikke det ungene blir mest glade for der og da, men de setter gjerne veldig pris på bøkene etterhvert når gavedrysset har gitt seg og man leser for de på kvelden. Personlig synes jeg ungene i vår familie har så fryktelig mye leker fra før, så jeg har ikke lyst til å bidra til "tårnet" som hoper seg opp. Er selv glad i å lese, og synes det er en flott gave å gi bort, selv til en 2 åring. Selv om man ikke akkurat blir "yndlings tante" der og da.
Makko med to små gutter Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Gode barnebøker er alltid bra. Det tar ikke så mye plass... Ellers er brio toget (med båt) en STOR favoritt med min 2åring for tida (en gutt). Første han gjør om morgen er å løpe til togbanen, og det siste han gjør på kvelden... Dette er min manns briobane som sikkert er 25år gammel, så holdbar er det! -ikea har en som en "kompatibel", men ikke nok til at 2åringen greier å bygge banen selv, så vi gav bort ikea banen til noen venner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå