Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Synes jeg de siste årene har blitt alt for full når jeg har festet. Føler jeg må virkelig skjerp meg-er lei av fyllenerver! Fester ikke mer enn kanskje 5-6 ganger i året. Synes det hadde vært så synd hvis jeg måttet bli helt avholden..Har overhode ingen lyst eller trang til alkohol sånn ellers. Noen flere som har det slik-og hva gjør du for å drikke mindre? Tenkte jeg skulle bestemme meg for mengde før jeg dar på fest nå. Pleier som regel å drikke 1 flaske vin og ca.3 halvlitere på voirspiel+3-4 glass vin på byen. (Veier 90kg) Hvor mye drikker dere på fest???
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Drikker det dobbelte av deg, på vors, og går over på sprit på byen... Tips; kutt flaska med vin, hold deg til glass med vin også på vors. (kjøper du ei hel flaske, finn noen å dele den med eller bare ta med deg halvparten!) Ikke bland øl og vin.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 Drikker kun ett par 3 øl på vorspiel og ett par 3 halvlitere ute. Holder meg kun til samme drikke hele kvelden ellers blir jeg dårlig. Hater å være full (gøy å være litt brisen), så derfor vil jeg ikke drikke mer.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Det problemet får jeg alltid hvis jeg drikker vin på byen eller vors... Anbefaler varmt å holde deg til øl. Siden man blir mett av det må man jo drikke sakte uten å måtte prøve... Vin hører mer hjemme sammen med slekta, under middager o.l. (for min del altså) for når man sitter rolig ved bordet med folk man kjenner så godt at man er helt avslappet med blir det ikke så mye.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg kjøper en flaske vin, og holder meg til den hele kvelden. Kanskje et glass vin om vi går ut på byen- men det er sjeldent. Prøver uansett å holde meg til samme type drikke hele kvelden, og drikker aldri sprit. Jeg blir aldri dritings.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #6 Skrevet 3. oktober 2010 HI 23.25 -Tror du har et veldig godt poeng. Er ikke sånn superglad i øl, men for å slippe å bli alt for full så er det vel det beste. For jeg er virklig lei av å bli alt for full!!! Tuuuuuuuuuuuusn takk for gode råd jenter uten å få huden full av at jeg er "alkoholiker" av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå