Gå til innhold

Kraftige blødninger etter sex.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex natttil igår, det endte me mye blødninger og en superbekymra samboer.. Jeg var like bekymret.. da smertene begynte komme så tenkte jeg at det var den graviditeten.. Jeg er 11+3 så syns d va litt urettferdig at jeg sgo miste såååå nærme den magiske grensa på 12 uker.. Jeg tok paraset og la meg, det ble en urolig natt me lite søvn.. Jeg våknet dagen etter me smerter og blødning, kjørte mini i barnehagen og ringte legen.. Fikk time me en gang og ho henviste meg på akuttmottaket.. Der ble jeg motatt av en superhyggelig dame gynekolog som undersøkte meg iopp å ned i mente følte jeg.. Ho tok ultralyd og sa hun skulle kikke litt først å så snu skjermen til meg.. Hun sa at hun kunne se hvor blødningene kom fra.. Det gikk kaldt nedover ryggen min og hun så bekymret og alvorlig ut.. Så snudde hun skjermen mot meg, der fikk jec se en liten krabat som hadde skjønnhetssøvnen sin og absolutt ikke ville bevege seg, hjertet dunket og alt så bra ut, blødningene kom fra blodkar utenfor livmora og var helt ufarlig :) hun sa at vi må prøve å våkne denne dovne krabaten så vi kunne se den i aksjon :) hun beveget ultralyddingsen rundt å rundt å dunket i fosteret, plutselig hoppet det til og satt virkelig igang et show for oss :) det sprellet og klødde seg her og der, sikkert sur over å ha blitt våknet sånn på den måten ;) he he :) det var en fantastisk opplevelse og gynekologen var vennlig og forståelsesfull :) det var en vond opplevelse men samtidig så ufattelig flott ;) ville bare dele denne historien med dere, er litt rart å tenke på at fosteret er 4,5 cm stort og hoppe og sprette rundt inni det uten at jeg kjenner det enda :) gleder meg over det lille sjarmtrollet inni magen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for at du delte denne historien som endte svært positivt:) Lykke til videre..

Uff det ville jo vært ille om sex skulle ført til SA.

Skrevet

Så herlig å høre at alt gikk bra. Takk for at du delte denne hyggelige historien med oss - kanskje den hjelper andre som har/har hatt blødninger her inne :))

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...