Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 17+2 i dag å kjenner ikke noe frababyen. Tror jeg har kjent noe for en stund siden, små dunk/sprell Men nå har jeg ikke kjent noe på mange dager. Er jo gravid med nr 2 så trodde jeg burde ha kjent noe nå. Dytter på magen, drikker søtt men ikke noe fra den lille der inne. Alle skriver jo om hvor tidlig de kjnner babyen, så blir veldig beskymret. Er normal i kroppen, men med gravidmage om det skulle ha noe å si.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Ikke skrem deg selv opp... Det er HELT normalt at man går veldig mange dager uten å kjenne noe når man ikke har kommet lengre enn 17 uker..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 Takk;) det jeg prøver å trøste meg med
Ranveig R Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Ursj, eg skreiv eit langt svar til deg, men det forsvann då eg skulle lagre det. Hovudpoenget mitt var i alle fall at sjølv om eg kjente førstemann i veke 17, kjente eg ikkje nr 2 før i veke 20 eller 21. Dette fordi morkaka låg på framsida (mellom babyen og magen min, i staden for mellom babyen og ryggen min), og dermed dekka så å seie heile området der eg kunne kjenne liv. På ordinær UL sa jm at ho trudde ikkje eg kunne ha kjent noko særleg, og det stemte jo. Kanskje du får same beskjed?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå