Gå til innhold

brennende følelse


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har de siste dagene vært plaget av en brennende følelse på et bestemt punkt på magen, ved siden av navlen. Det er idag blitt noe værre og er ubehagelig når jeg bøyer meg. Noen som har vært borti dette før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har noe lignende bare at det er på høyre side oppe ved ribbena. Babyen ligger med hodet ned og sparker dermed en del der oppe...tror rett og slett det bare er litt ømt, men kjennes ganske ubehagelig når jeg sitter litt framoverlent eller bøyer meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det slik ved ribbeina høyre side mer eller mindre konstant siden vesla har en av sine "blinker" der. Har hatt blåmerke der faktisk:S Men også ved navlen, merker det spesielt etter at vesla har vært veldig aktiv-akkurat som et usynlig blåmerke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk også fått en liten blpflekk på høyre side hvor det er en del aktivitet...hehe. men den brenninga er på motsatt side, og ikke der hvor lillegull er mest aktiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn. Har snakket med jordmor og lege om det for jeg har hatt det sånn i over to mnd, men ble ikke noe klokere av det. Det kommer og går men er skikkelig vondt i flere dager om gangen. Har det sånn i dag. Babyen ligger ofte der med rumpa...vet ikke om det har noe med det å gjøre. Ellers er det ekstra ille når magen vokser og strekker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, rumpa har det med å stikke seg ut der. Skal på kontroll til onsdag, så er spent på hva legen sier til det. Er ikke akkurat behagelig nei, og blir verre når man er i aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...