Gå til innhold

Et lite spørsmål


Miessi

Anbefalte innlegg

Flere av dere som ikke enda er ferdig med handelen og enda å ordne alt til det nye familiemedlemet?

 

Jeg blir mer stresset for hver dag når jeg ikke når å gjøre ting som skal bli ferdig til termin. Har næmlig på følelsen av at fødselen blir i det her mnd allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe gjenstår, men har fått det viktigste i hus. Til og med en forfjamset nybakt pappa skal kunne få i hus de gjenstående tingene.

 

Har også følelsen av at oktober er måneden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene. Vi holder fotsatt på å pusse opp og det er fortsatt en byggeplass her.... Men vi får ta det som det kommer! Tenkte jeg skulle få kjøpt babyseng iallefall snart hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis fått alt i hus men det er endel som må vaskes og ordnes så alt er i orden til babyn kommer. Har jo egentlig godt tid, en hel mnd å ordne ting, men man begynner å tenke på at kanskje jeg ikke har mer en en uke igjen. Alle jeg snakker med snakker om hvor tidlig dem har født alle barna, særlig svigermor som har fortalt alle de fødselshistoriene sine. Så her har jeg virkelig begynt å fantasere om oktober ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har handlet alt,mangler bare å hente vogn og bilsete som står i butikken å venter....har kjøpt leander seng,gleder meg å få satt den sammen=)

min store bekymring er oppussingen i leiligheten...byggeplass er noe driiit,men typen tar alt med ro og sier at alt blir klart...hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...