Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Noen som kan tipse om en vogn som kan passe bra i vinter, må ha pose eller dyne for det er viktig at hun ikke fryser til og fra barnehagen. Vi har en vanlig simo duo men bena stikker utenfor ben tingen..
tine0810 Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Min gutt på snart 2 år er ca 90...og vi er godt fornøyd med TFK. God plass enda:-)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 Simo vognene er lange. MEN det kunne med fordel vært flere lange vogner. Barn bruker jo ofte vogna si til de er nærmere 3. Jeg jobber i bhg, og har sett det veldig ofte at barna er alt forlange til vogna.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Simo trille er kjempe lange.. ta hun med i butikken å prøv de fleste modeller de har.. så ser du.. er så mangen vogner på markedet for tiden!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 simo trille? er den med små hjul? TFK er det med 3 hjul eller 4?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #6 Skrevet 2. oktober 2010 Ville ALDRI kjøpt en TFK til en stor 2åring. Vogna er ustabil (har hatt en), og altfor lett å velte. -Kjenner dessverre en som gjorde det med et veldig uheldig utfall. Har også en lang 2åring (ca 1m) og ligger med pose i simo-vogna si (ikke sikker på type, men en av de standard, store vognene). Han er "for lang", men han krøller seg sammen og det går faktisk helt fint.
tine0810 Skrevet 2. oktober 2010 #7 Skrevet 2. oktober 2010 den er med 3 hju. Jeg synes vognen er veldig stabil, jeg...har aldri vært i nærheten av og velte...og kjenner flere som også er veldig fornøyd med vognen!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #8 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg er kjempe skeptisk til 3 hjulinger. Jeg bor et sted hvor man enten går opp en bakke eller ned en bakke derfor jeg valgte Simo. hva slags pose har du?
tine0810 Skrevet 2. oktober 2010 #9 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har ikke prøvd andre vogner, så jeg har jo ikke noe å sammenligne med. Men har vært veldig godt fornøyd med TFKén hele veien....og håndbremsen er jo super for bakker;-) Jeg bruker fleesepose nå (fra TFK), men tenker bytte til Odenwalder dunpose når det blir kaldere.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #10 Skrevet 2. oktober 2010 http://simo.no/SIMO08/Vogner/Modellene/Sportstrille.htm de har store hjul.. egentlig helt like som på simo duo og simo kombi.. :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå