Gå til innhold

Høygravid :D


Miessi

Anbefalte innlegg

Mange av oss som er høygravid nu? Jeg har vært høygravid en dag, og har bare 39 dager igjen. Gleder meg til termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åå er man høygravid når man har 40 dager igjen? dvs at jeg og er høygravid...har 35 dager igjen så! jippi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 5 dagen igjen til jeg også kan meske meg med tittelen HØYGRAVID...!! Det blir stas!! Føler at da begynner det virkelig å nærme seg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er utrolig rart å se høygravid etter navnet. Har flere gang lurt på om det er riktig at jeg er høygravid og at jeg kanskje har tatt litt feil. Men etter flere sjekk så har jeg funnet at det må stemme. Rart at det nærmer seg så fort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er høygraviiiiiid :D:D 34 dager til termin i dag - men jeg tror ikke noe på at jeg skal gå helt til 7. november. Tipper på oktoberbaby her - av en eller annen grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her også:) Er i realiteten 40 dager igjen til termin, men blir mest sannsynlig ks i uke 37, så da er det jo ikke lenge til..hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høygravid er status på meg også, 33 dager igjen. Jordmor har sagt at hun tror at ting vil skje før, og bedt meg om å pakke sykehusbagen.. Føler meg veldig klar for å få møte tulla vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er vel på høygravid stadie jeg oxo, føler meg ikke høygravid. 24 dager igjen til termin.. velkommen før det lille venn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...