Gå til innhold

Hva synes dere om Robin da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Robin er fint, men min mann hater det, fordi jeg har drevet med en som het Robin før :P

Skrevet

Kjempe fint navn. ¨

Et navn som alle kjenner, men som ikke er oppbrukt.

Et skikkelig gutte navn.

Tommel opp! :o)

Skrevet

Det er helt fælt. Akkurat som Kevin.

Skrevet

Robin er for meg i samme kategori som Kevin - kanskje litt bedre.

Skrevet

Er dette den samme som spurte om Kevin? Robin er helt i samme gate. Skoletaper, sosialklient. Sorry!

Skrevet

Tøft navn, viurderte det selv :)

Skrevet

"rampete Robin",nei det navnet assosierer jeg med barn og voksne som ikke har oppdragelse eller er kriminelle :/ Sorry...

Skrevet

Jaja,, Blir nok ikke noe av gutta våre da, som heter faktisk Robin og Kevin

Skrevet

Robin er fint, passer til en litt bøllete fyr men absolutt fint.

Skrevet

Umulig å avgjøre om det er jente eller gutt du har hvis du kaller barnet et unisex-navn. Liker ikke...

Skrevet

Robin er et fint navn! Kjenner bare søte og snille gutter som heter det og forbinder det ikke med sosialklienter eller bøller..

Dessuten så heter min gutt det.

Skrevet

min gutt heter Robin og det er det fiiiiineste navnet som finnes. og han er snill og søt og tviler på han blir noen sosialklient!!! ;D

så det synes jeg du skal bruke!

Skrevet

Da tenker jeg på banditten Robin...

Skrevet

Jeg er nok en smule forutinntatt når det gjelder navnet Robin. Jeg har hatt 4 gutter i bhg som har hett det, og alle har vært svært krevende barn adferdsmessig som har krevd hjelp av eksterne instanser. Alle mødrene har også vært alenemødre med litt "strevsomme" psykiske problemer. Jeg vil jo tro at det er tilfeldig, men muligens ikke....

Skrevet

Er det noe galt med alenemødre som sliter? Er det noe galt med småbarn med utfordringer?

Skrevet

Sa jeg at det var noe galt?

Jeg sa at de var krevende, og at mødrene hadde psykiske issues. Konklusjonen om at jeg mente at det var noe "galt" er din.

Skrevet

Personlig liker jeg det ikke så godt, men det har nok mest med at jeg har negative erfaringer med en person med det navnet :)

Skrevet

Syntes det er kjempefint. Sønnen min heter det og han får skryt av alle om hvor snill, omtenksom og smart han er. Ett herlig navn på en herlig gutt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...