Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg synes Robin er fint, men min mann hater det, fordi jeg har drevet med en som het Robin før
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 Kjempe fint navn. ¨ Et navn som alle kjenner, men som ikke er oppbrukt. Et skikkelig gutte navn. Tommel opp! )
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Det er helt fælt. Akkurat som Kevin.
prebs Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 Robin er for meg i samme kategori som Kevin - kanskje litt bedre.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #6 Skrevet 2. oktober 2010 Er dette den samme som spurte om Kevin? Robin er helt i samme gate. Skoletaper, sosialklient. Sorry!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #8 Skrevet 3. oktober 2010 "rampete Robin",nei det navnet assosierer jeg med barn og voksne som ikke har oppdragelse eller er kriminelle :/ Sorry...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #9 Skrevet 3. oktober 2010 Jaja,, Blir nok ikke noe av gutta våre da, som heter faktisk Robin og Kevin
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #10 Skrevet 3. oktober 2010 Robin er fint, passer til en litt bøllete fyr men absolutt fint.
☆☆☆ Skrevet 3. oktober 2010 #11 Skrevet 3. oktober 2010 Umulig å avgjøre om det er jente eller gutt du har hvis du kaller barnet et unisex-navn. Liker ikke...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #12 Skrevet 3. oktober 2010 Robin er et fint navn! Kjenner bare søte og snille gutter som heter det og forbinder det ikke med sosialklienter eller bøller.. Dessuten så heter min gutt det.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #13 Skrevet 3. oktober 2010 min gutt heter Robin og det er det fiiiiineste navnet som finnes. og han er snill og søt og tviler på han blir noen sosialklient!!! ;D så det synes jeg du skal bruke!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #14 Skrevet 3. oktober 2010 Da tenker jeg på banditten Robin...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #15 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg er nok en smule forutinntatt når det gjelder navnet Robin. Jeg har hatt 4 gutter i bhg som har hett det, og alle har vært svært krevende barn adferdsmessig som har krevd hjelp av eksterne instanser. Alle mødrene har også vært alenemødre med litt "strevsomme" psykiske problemer. Jeg vil jo tro at det er tilfeldig, men muligens ikke....
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #16 Skrevet 3. oktober 2010 Er det noe galt med alenemødre som sliter? Er det noe galt med småbarn med utfordringer?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #17 Skrevet 3. oktober 2010 Sa jeg at det var noe galt? Jeg sa at de var krevende, og at mødrene hadde psykiske issues. Konklusjonen om at jeg mente at det var noe "galt" er din.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #18 Skrevet 3. oktober 2010 Personlig liker jeg det ikke så godt, men det har nok mest med at jeg har negative erfaringer med en person med det navnet
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2010 #19 Skrevet 3. oktober 2010 Syntes det er kjempefint. Sønnen min heter det og han får skryt av alle om hvor snill, omtenksom og smart han er. Ett herlig navn på en herlig gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå