Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Er bedt på fårikål-middag imorgen, og må si at jeg eeelsker fårikål, det er jo så digg høstmat NAM! Men så var det jo dette m kål og amming da, m tanke på luft hos den lille, arg.. Litt lysten på å teste det ut likevel, dvs spise mest av kjøttet og bare litt kål- det burde vel gå greit..? Noen som har prøvd? (kan jo legge til at jenta mi er 11 dager gammel, og jeg har foreløpig ikke lagt merke til at hun reagerer på noe spesielt, verken løk, druer, brus eller sjokolade f.eks..)
lille sprelle Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 hadde vært veldig forsiktig med kål. Unngå pepperkornene også.
MillaCamilla Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 Det vet du ikke før du har prøvd, helt umulig å si. Min sønn reagerte ikke på noe jeg spiste, løk, kål, hvitløk, chili etc. Aldri skriketokter pga magevondt, noen babyer tåler det, andre ikke mens de siste tror babyen reagerer for å få forklaring på hvorfor babyen gråter. Om hun ikke har reagert på noe tidligere kan det jo hende hun ikke er så sensibel for slikt.
tine0810 Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 jeg husker jeg spiste litt kål og masse kjøtt sist jeg ammet, og det gikk så bra atte:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå