Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Mannen skal til en kamerat å se på fotball i kveld, så da skal jeg nyte alenetiden. Kjøpt Remember Me på DVD samt første sesong av True Blood som jeg har store forventninger til. Også har jeg potetgull og dip, smågodt, sjokolade og masse Pepsi max. Tror jammen jeg skal sette to slitne føtter i fotbad med massasje i kveld også Deilig å ha en kveld for seg selv innimellom! Hva er deres kveldsplaner?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg skal ut å spise en deilig middag med min mann;)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 Vi har leid oss to filmer, "Remember me" og "I love you Phyllis Morris", også skal vi bestille mat å kose oss hjemme Småtten er borte på overnattingsbesøk
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #6 Skrevet 2. oktober 2010 Stakkars mannen din om han skal se "I love you Phillip Morris". :-P
Verbena Skrevet 2. oktober 2010 #7 Skrevet 2. oktober 2010 Her står pizzadeigen til heving! Og når mannen i huset kommer fra jobb ca 18.40 skal det stå to ferske hjemmelagde pizzaer på kjøkkenbenken. Så koser vi oss med pizza til kvelds alle 4 før gutta legger seg. Og etter det blir det nok skal vi danse og godteri, cola og øl! Sløv sofakveld etter ei lang uke.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #8 Skrevet 2. oktober 2010 Her har vi leid prins of persia, skal se den, drikke rød vin, stappe i oss grønsaker med dip og kose oss i sofaen. Nå er det lørdagsgodt og barnassupershow.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #9 Skrevet 2. oktober 2010 GLED DEG MAX TIL TRUE BLOOD:D Er best:)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #10 Skrevet 2. oktober 2010 uff, til deg som skulle se i love you philip morris.. den er rar og ikke spes. morsom.... Her blir det hjemmelaget hamburger, beina på bordet og se om det er noe på tv... tviler vel...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #11 Skrevet 2. oktober 2010 Tjuvstartet med de to første episodene mens guttungen tok blunden sin på formiddagen idag. Syns karakterene virker så rare, men må innrømme at jeg gleder meg stort til fortsettelsen Elsker vampyrserier (spesielt Twilightsagaen), så er så glad for at jeg har funnet noe som er like spennende Kommer nok til å bestille sesong 2 allerede på mandag ja HI
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #12 Skrevet 2. oktober 2010 Stakkars mannen min ? var han som ville se den, men ellers takk for omtanken til han Vi valgte en hver, og jeg valgte "remember me"
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #13 Skrevet 2. oktober 2010 Her blir det sløving foran TV`n sammen med kjæresten. Først taco - også smågodt, pottis og cola etterpå.. hææærlig og usunt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå