Gå til innhold

vegring for å pakke fødebagen......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hver dag setter jeg for meg å pakke fødebagen, men gjør det aldri. Har skrevet en liten huskelapp så ingen krise men skjønner ikke hvordan det kan være så vanskelig. Tror det er en slags protest på at jeg egentlig ikke vil føde enda..

 

Andre som vegrer seg, hehe?

 

Det er bare dager til termin nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje ikke vegring, men...

Skulle inn på kontroll med tanke på igangsetting i dag. Og da MÅTTE jeg pakke. Var jo ikke sikkert jeg kom hjem igjen.

Ellers har jeg 8 dager igjen til termin og den hadde nok ikke blitt pakket før jeg hadde fått vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke vegring her for å pakke den bagen.

har hatt den klar noen uker, pga usikker termin.

MEN.. jeg drøyer ekstremt med overnattings baggen til sønnen min,..

men der fikk jeg smake "steken" hadde falsk alarm på torsdagen så da måtte jeg pakke baggen hans i hu og hast.. med han sittende å se fortvilet på meg mens jeg puster og peser pga smertene. mens far kjører hjem fra jobben.

glemte halvparten av det jeg skulle hatt med til han, men husket det viktigste! bamsen og bleier... hehe...

får pakke den på nytt idag sånn at den er klar ( blir mest sans ikke idag helller, siden jeg utsetter det så mye, hehe)

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stresset ikke med det, på samme måte som jeg ikke lot noe annet stresse meg. JEG kom jo ALDRI til å få før termin! Er førstegangs og har hatt et flott svangerskap. Vært frisk og rask helt til jeg våknet med rier kl 03.10 i natt... Vannet gikk ca 03.30 og jeg tenkte at det enda var lenge igjen å vente.... Kl 5 ringte vi fødestua og 5.30 ankom vi. 07.02 ble gutten vår født... Det gikk unna kan du si.. Ble temmelig stressa når jeg fikk pressetrang hjemme under to timer etter at jeg hadde våknet - uten noen form for advarsel... Glad jeg faktisk pakket bagen min til tross for vegring noen uker før terminen.... Fikk bare 6 dager før da, men kom ganske uventet og ikke minst fort... Hadde mer enn nok med å konsentrere meg om meg selv- glad jeg hadde pakket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...