Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Å gud hjelpe meg................. Og så mange ` og ´
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 Litt "over the top" Alt for mye prikker, Q og C og litt sånn typisk: "jeg vil at barnet mitt alltid skal få oppmerksomhet på navnet, men aldri lære å skrive det riktig"
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Tungvint, spesielt på grunn av skrivemåten.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #7 Skrevet 2. oktober 2010 Hvis du og mannen din er norsk synes jeg dette var et usedvanlig pretensiøst navn som ikke passer i en vanlig norsk familie. Sorry mac...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #10 Skrevet 2. oktober 2010 At dette er en lett gjenomskuelig spøk
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #11 Skrevet 2. oktober 2010 Kan jeg få foreslå apostrof også over a og u?? OG bindestrek !!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #12 Skrevet 2. oktober 2010 At den som bestemte den stavemåten trenger å lære hvordan man bruker l'accent grave og l'accent aigu Ellers var det ille, veldig ille.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #15 Skrevet 2. oktober 2010 Nå har det seg slik at jeg kjenner ei nydelig søt jente som heter Jacquéliné Angélicà. Jeg er ikke enig i at det er ett flott navn, men jeg syns det er lavmål å legge ut ett innlegg om det på DB. Det er vel ikke mange som har denne navnekombinasjonen med denne skrivemåten, så jeg regner med at hovedinnlegger også kjenner til denne familien..?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2010 #16 Skrevet 2. oktober 2010 Hvorfor Jacquéliné? Med en accent aigu på den siste e'en? Det vil jo da uttales "Sjakeelinee"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå