Gå til innhold

Når begynner dere å bruke vintersko til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her på Sørlandet begynner det å bli ganske kaldt ute nå, og vurderer nå å ta på mini Viking goretex vintersko i barnehagen, er det tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i Oslo og minsten på 2 vil gjerne bruke vinterskoene nå..han går med de inne..tar de på selv:) hehe og jeg tar de av igjen..synes det er altfor tidlig enda :)

Skrevet

Ser mange som bruker det...men jeg personlig synes det er for tidlig. Jeg selv bruker det jo ikke, hvorfor skal barna mine bruke det?? Nei, venter til det kommer snø. Inntil da bruker han goretex overgangssko, evt. med ullsokk.

Skrevet

Jeg ser også mange som bruker både vintersko og vinterdress og synes det ser fryktelig varmt ut, hva kler de barna i når det er ti minus da?

Vi har uansett ikke begynt med vintersko og gjør ikke det før det er nærmere null eller det kommer snø. Han kan ha ullsokker i de skoene han har nå hvis det skulle bli kaldt. Vi bor forresten på østlandet.

Skrevet

tenkte jeg skulle vente til det blir minusgrader....

Skrevet

Bor i Oslo og det var 1 grad (!) da vi gikk hjemmefra torsdag morgen i forrige uke, så ja, vi har brukt vinterskoene. Men har jo med tynnere sko i barnehagen, så kan de vurdere hva som passer best når de skal ut senere på dagen.

Skrevet

Vi bruker cherrox for tiden. Midt på dagen bruker vi fortsatt joggesko hvis det er temperatur til det. Vi bor ved kysten og her er det surt når det blåser så vi kler heller litt godt på oss

Skrevet

Bruker ullsokker i joggesko en stund til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...